Hallo, hier ben ik weer ik ben vandaag 31 dagen overtijd, mijn dokter had gezegd dat ik geen eisprong gehad had omdat 1,5week geleden mijn bloedtest negatief was. Ik had gisteren naar de gync. gebeld ze vertelde dat ik 9/10 toch zwanger kon zijn , ik had echt pijnlijke borsten.ik moest opnieuw een urinetest halen. Heb ik dus gedaan en deze morgen het eerste wat ik deed testen en ja na 1min kwam er een heeel dikke streep. IK ben zoooo gelukkig Zou ik dan echt zwanger zijn : Maandag onmiddelijk bellen naar de gync. voor een afspraak Zou de dokter misch iets mis gedaan hebben met mijn bloedtest? Ik ben zo ja er gaan zoveel dingen door mijn hoofdje
Hoi Huppel, Ik weet niet of er iets niet goed is gegaan, maar ik wil je wel feliciteren. Goed joh, zo'n mooie posi test. Geniet er maar van.
Misschien heb je juist de vorige maand een eisprong overgeslagen en dus een menstruatie, dat je dus 2 week geleden wel een eisprong hebt gehad en dat je NU dus wel overtijd bent! Een streep is een streep! Gefeliciteerd!
nou meid denk toch dat je echt zwanger bent hoor als je bijna direct een vette positieve test in handen hebt.. van harte meid 8)
cool meid om uiteindelijk 2 vette strepen te zie op je test na zoveel onduidelijkheid....hartelijk gefeliciteerd