Zie wel iets, maar zeker niet overtuigend, snap dat het je wel hoop geeft. Ik hoop van harte dat dit van een zwangerschap is! KV testen zijn denk ik niet veel beter, zie daarvan ook erg veel lichte streepjes voorbij komen, vals positief.... Zou echt proberen niet voor maandag te testen. Als het streepje van zwangerschap is, moet hij dan echt duidelijker zijn.
De duimen draaien hier voor je!! Én voor alle andere dames die zó hopen op één mooie streep!!! Ben wel stiekum héél benieuwd hoor
Vind ik altijd zo geweldig op dit forum.. Die lieve reacties! Dank daarvoor want dat doet me oprecht goed
Oh meid, ik zie ook wat maar wel heel licht ja! Pff lastig hoor! Duimen draaien hier en een gebedje kan ook geen kwaad.
nou de test van vanmorgen geeft nagenoeg hetzelfde resultaat. Mijn dochter zit op de ipad, maar misschien maak ik er zo we even een foto van. Met mijn mobielte lukt dat nooit. ik denk dus dat ik er maar vanuit moet gaan dat ik ergens vandaag ongesteld ga worden. BLEGHHHHH
nou amen! De chemische samenstelling van mijn plasje is bijzonder want ik geloof niet dat ik bij elk vaag resultaat zwanger ben geweest of dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Mijn man zegt.. wacht nou tot je goed 3 dagen overtijd bent.. Dan ben je ook niet zo verdrietig als je toch ongesteld bent;.. Hij heeft gelijk maar dat lukt me dus niet als ik het gevoel heb dat het wel eens zo kan zijn
Ik denk niet dat dat van een testje afhangt.. Als je niet test voel je ineens vanalles! Succes meid ik hoop het beste voor je.
Ik zie op de tweede foto het streepje beter dan op de eerste (foto's van vandaag). Vandaag is je NOD toch? Ben héél benieuwd!!! Ik hoop het voor jullie.
Nanette, ik zie wel een streepje hij is nog wel erg licht, maar dat zegt ook niet altijd wat. Bij mijn 2 dames pas na 2 weken na nod posi getests daarvoor witter dan wit. Ik hoop dat het doorzet. En dat je zoveel test tja logisch vind ik deed ik zelf ook toen. Hier namelijk ook de mmm nodig gehad.
Ik zie ook wel iets, inderdaad nog heel licht!! Ik hoop echt voor je dat ze donkerder worden!! succes...
Je hcg verdubbelt eens per twee dagen. En als het héél pril is kunnen testen soms weinig verschillen. Op naar morgen, jij en ik!