Hier een heel onzekere firefly.. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat ik wilde testen, en ik kort daarna ongi werd.. Dus je snapt wel dat ik nu niet durf te testen. 15 april begon cyclus nummer 5, en zou dus morgen mijn NOD hebben. Maar heb mijn ei al eerder gehad. Weet het niet precies meer, maar ongeveer eind april.. 5 mei, heb ik een echo gehad, en de echoscopist zag verdikt baarmoederslijmvlies. Hij zei dat ik dus snel mijn ongi kon verwachten. Alleen tot op heden nog niks. Wel ben ik al een week erg misselijk en moe, en sinds een week zo af en toe een kramperig gevoel in mijn buik. Nu wilde ik dus vanmiddag een test gaan halen voor morgen, maar ben zo bang dat ik me misberekend heb, en de echoscopist.. Wie praat mij moed in ........
vaak wanneer je niet durft te testen is het raak... maar ik begrijp je angst op weer een teleurstelling wel.. misschien gewoon morgen een test halen jij, dan weet je ook dat je vandaag niet kan gaan testen..
@ Noena, dank je voor je antwoord. De vorige keren had ik echt drang om te testen, maar nu durf ik gewoon niet. Terwijl ik het heel graag wil weten ! Ik ga toch vanmiddag een test halen, mocht ik morgenochtend willen testen, kan ik hem in iedergeval doen. Meer reacties zijn welkom !!
tja je wilt zekerheid denk ik niet? En dan moet je testen meid.....het is niet leuk als de test neg is maar zolang jij niet ongi bent is er toch hoop!!! Succes!!
Ik begrijp je onzekerheid maar mss kan de test uitkomst bieden en is je test negatief, ongesteld ben je ook nog niet. Ik weet precies hoe je je voelt... ik duim voor je.
Ik zou toch de poging wagen, ondanks de onzekerheid. Dan weet je in elk geval iets...toch? En luister naar je gevoel. Ik heb bij mezelf ervaren dat ik beide keren echt zeker wist dat ik zwanger was. Een heel apart gevoel. Heel veel succes!!! Hoop voor je dat het raak is.
Dank voor jullie reacties meiden ! Misschien dat ik zometeen een testje ga halen hier bij de apotheek.. Gisteren toch niet gedaan .. Heb nog geen ongi gevoel, en vandaag is mijn ''officiele'' dag, ook al weet ik bijna zeker dat ik wel overtijd ben.. Spannend
GOEDEMORGEN ALLEMAAL!!! @Firefly, ik zou gewoon testen. ben je uit die onzekerheid. Mocht je zwanger zijn weet je waar je misselijk van ben (en daar gaan we van uit!)
o dat duurt nog even .. ff dan zal ik hem vanmiddag pas zien denk ik .. want ik moet straxxies naar mijn echo!!
Net op internet gekeken en zijn om 8 uur open, dus tussen 8 en half 9 testje halen ............. dus niks meer drinken .. Manu, nogmaals success meissie.
dank je wel meid !!> misschien zie ik hem dan nog wel ik moet om kwart voor 10 weg ongeveer spannend .. ikd uim voor je
jou gaat dat lukken om de moed te verzamelen .. wij moedigen je gewoon allemaal aan !!! wij willen posi test zien !!
Lees ook al een dagje mee en ben inmiddels razend benieuwd.. *duimt voor je zolang er nog geen uitslag is*