mijn test van vannochtend sensitest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lillyenco, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hier sluit ik me helemaal bij aan....:D

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Die negatieve verhalen zijn niet van sensitest maar predictor :p
    Maar je test ziet er echt wel posi uit!!!

3. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    morgen krijgen jullie een update.. vanavond maar ff film avondje inplannen want anders zit ik mezelf gek te maken :p

hier mijn test uitvergroot..

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik zeg ZWANGER!!!!!!

5. Mennie

Mennie Niet meer actief

ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb wel nare ervaringen met de dipstick van sensitest. in de 8 rondes dat ik bezig ben geweest heeft hij in ronde 4 en ronde 6 vals positief aangegeven. heb zelfs een keer rond mn ei getest gewoon om te kijken wat de test zou doen en ook toen was ik zwanger volgens de test. Ik zou hem niet vertrouwen als ik jou was vooral als kv2v5 en CB aangeven dat je niet zwanger bent. Ik hoop natuurlijk voor je dat ik ongelijk heb, maar ik betwijvel het echt.

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hmm ja zo hoor ik mer verhalen hier en daar.. ben erg benieuwt morgen ochtend!

7. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Op basis van je sensitest zeg ik zwanger, spannend!

De digitale van CB heeft meer HcG nodig, maar dan ligt het volgens mij niet aan de drie druppels urine. Als de test niet goed uitgevoerd kan worden, krijg je nooit een controlestreep.

Ik heb zelf ook getest met sensitest, dipstick en midstream (cassette), ben over beiden positief.

Maar misschien is je NOD nog ietsje verder weg? Als je gyn die eisprong dan al niet gespot heeft, hoe weet je dan zo zeker dat je NOD morgen al is? Ik ben er zelf ook een met een giga onregelmatige cyclus, vandaar.

Mijn duimen draaien voor je...

xMarilene

8. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @marilene, de gyn gaat uit van 28 dagen, aangezien ik aan de Clomid zit. ik zou dus volgens haar schema een eisprong moeten hebben tussen de 12de en 15de dag.. dus vandaar dat ik dat weet. Morgen is officieel mijn NOD, (zonder eisprong) als ik dus negatief test komende dagen moet ik beginnen met provera weer en daarna Clomid 100 mg

9. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    okee, maar tussen de 12e en 15e dag zitten er 3 ;), reden voor een lichte test....

Is de niet-eisprong alleen gebaseerd op bloeduitslagen of ook met een uitgangsecho?

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    bloeduitslagen op cd 21 heeft ze mijn LH getest in mijn bloed..

11. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Ik zie duidelijk ee 2e streep meid en heb goede ervaingen met deze testen, met mn dochtertje en nu weer...

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    goede ervaringen met die test.. negatieve waren witter dan wit. en heb nu zelf ook zo'n licht positieve test gehad!
    zwanger!!!

13. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0

ja sorry hier ook slechte ervaringen ermee...:)
    Wens je veel succes.:)
    Ps is de foto bewerkt of niet?

14. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    de foto is niet bewerkt, alleen verkleint.

Ik heb vannochtend negatief getest met KV en met nog een sensistest.... ben ik dan niet zwanger??

Ik moet eigenlijk vandaag beginnen met Provera, maar kan het morgen helaas pas bij de apotheek ophalen..

15. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    wat vreemd, die test lijkt echt positief.
    Misschien dat het erg vroeg mis is gegaan...waardeloos zeg. Je hebt geen bloedverlies?

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nee dat neit... maar k heb PCO dus verwacht deze dagen ook geen bloedverlies

17. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Als je gister licht positief heb getest en hij is nu niet hetzelfde of misschien iets donkerder. En de kv test ook niet positief dan zie ik het somber voor je in:(

18. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf helaas ook negatieve ervaringen had zelf 6 positieve testen met sensitest. Nog een iets duidelijkere streep dan die jij hebt. Heb ook pco, maar dat hoeft niet betekenen dat je niet ongesteld wordt. Neem maandag contact op met je gyn en deze doet een bloedtest. Ga 's ochtends bloedprikken dan weet je het 's middags. Wacht wel even met provera.
    Succes en blijf erin geloven :)

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @zj84, het is al bekend dat k deze maand niet ongesteld ga worden.. maar ik ga idd een bloedtest aanvragen

20. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Wendy volgens sensitest zelf, hebben ze geen indroogstreep.

Ik heb donderdag getest en kreeg tussen 10 min en een uur een streep. Toen heb ik vanmorgen zondag weer getest en toen al heeel snel een lichte streep. Hij is erg duidelijk, maar niet zo duideiljk als controlestreep. Ik ga er vanuit dat ik gewoon zwanger ben.

Ik heb ook sensitest gebruikt!

Nou ga er vanuit dat het niet NIET klopt.
    |Ben ook al 3 dagen over tijd en voel me zwanger.

Deel Deze Pagina