Nee ik wet dat ze geen indrooglijntje hebben en het 2de lijntje verscheen ook gelijk met het vloeien.
En kan het niet zijn dat die testen reageren op de clomid ofzo? Want daar moet je natuurlijk wel zekerheid over hebben, dat die medicijnen geen invloed hebben op testen... Als dat niet zo is dan is er toch nog een beetje hoop denk ik... Duim voor je!
Dat zou ook nog kunnen idd, hier ook PCO, maar ook wel af en toe bloedverlies na soms een lange en juist heel korte cyclus. Ik zou ook met dit verhaal de gyn bellen of de ha en een bloedtest doen. Als er een spoor van Hcg wordt aangetroffen, heb je in ieder geval een eisprong gehad en kun je zwanger worden. Is er niets te zien, dan is er waarschijnlijk iets met de test aan de had. Sterkte met afwachten in ieder geval. xMarilene
@marilene, thnx meid! Hoe lang heb ij erover gedaan om zwanger te worden met PCO? Ik ga het morgenochtend gelijk vragen
Jeetje wat zul je hier zenuwachtig van worden zeg. Heb je geen gewone test meer in huis? Die schijnt toch eerder te reageren. Hoop voor jou dat je gewoon zwanger blijkt te zijn. Ivm medicijnen etc mischien toch even met je gyn overleggen wat je nu t beste kunt doen? Sterkte met wachten. Liefs mij
Ik vind het maar vreemd allemaal, ik heb zelf geen ervaring met de digitale Clear Blue..Ik geloofde altijd gewoon de sensitest en de kv 2 voor 5. Ik ben in december 2004 gestopt met de pil, in juni 2006 was ik zwanger, dat ging mis tussen 12-15 weken. Daarna in juni 2007 weer zwanger en nu moeder van een zoon. In augustus 2008 er weer voor gegaan (tussendoor geen pil geslikt of andere anticonceptiehormonen), toen zwanger in augustus 2009. Dat ging mis na 8 weken en daarna binnen 4 maanden (!!!) in november weer zwanger, nu al 29 weken! Het vervelende bij mij is/was, dat ik wel af en toe een eisprong heb. Toen we naar de gyn gingen in 2006 heb ik bloedtesten etc laten doen, waaruit bleek dat ik een normale eisprong zou moeten hebbben. Verder gezond. Pas na de bevalling van de eerste zagen we op echo's (vermoedden toen een cyste) dat er geen eitjes groeiden. Heb ook nooit medicatie gehad, na de eerste onderzoeken was ik zwanger (dus u kunt zwanger worden) en kijk het nog maar een jaar aan. Net toen ik weer wilde afspreken, was ik zwanger van mijn zoontje. Ik ben 4 keer zwanger geworden met een positieve ovulatietest (ook van sensitest trouwens). Ik ken ook geen indrooglijntjes op testen, telkens als ik lijntjes had, bleek ik ook zwanger te zijn. Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat. Succes!
@marilene, oh dat valt mee idd!! Ik zit nu in maand 7 en ga maand 8 in.... waarvan 2de maand met clomid. Mijn progesterongwaarde was 1.3... op cd 20.. erg laag dus! De assistente gaat overleggen maar ze zei dat ik waarsch. gewoon met provera moet gaan beginnen... vind ik toch wel eng... liefs
Ik heb ook met de dipstick getest en die was positief net zo licht als die van jou (helaas uiteindelijk miskraam. Heb toen twee dagen late getest met Clear Blue met conceptie-indicator en die gaf toen 1-2 weken aan. Dusse misschien kan je zo'n test ook doen?! En mijn ha zei een streepje is ene streepje ook een lichte! Dusse gefeliciteerd!
sow meiden, sorry voor de late reactie.. werd om 12 uur opgebeld dat ik per direct kon komen bloedprikken.. dus ook gedaan morgenochtend de uitslag. dan weet ik of ik ronde 8 in ga of niet...
Ik heb je verhaal een beetje gevolgd. Wat spannend!! Ik duim voor je dat je morgen heel goed bericht krijgt van de boedtest.