in dit topic zou ik graag reacties uitwisselen met vrouwen die ook net als ik bij een eerdere zwangerschap vergiftiging heeft gehad... ik heb zelf tegen het HELPP syndroom aangezeten.... vind het best eng omdat ze hebben gezegd dat de kans dat het weer gebeurd groter is bij een andere man.. en ik ben nu dus bij een andere man dan de eerste... ik zou graag ervaringen uitdelen....
Ik heb ook zwangerschapsvergiftiging gehad. Ik was al 40 weken zwanger toen ik het kreeg en ik kreeg meteen een spoedkeizersnee. Ik heb nog wel een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven, ook omdat ze vermoedden dat ik het HELPP syndroom had. Was gelukkig niet zo, en Esmée heeft er ook niets aan over gehouden. Ik weet eigenlijk alleen dat je de tweede keer juist minder kans maakt om zwangerschapsvergiftiging te krijgen. En wat heeft een man daarop voor invloed? Is jou dat ook verteld?
ja tegen mij hebben ze gezegd dat de kans met mijn toen (nog)man kleiner was dat het weer gebeurde en met een andere man erg groot. Ik zou met mijn ex ook tot 30 weken naar de verloskundige kunnen en daarna naar het ziekenhuis. Ik zou sowieso in het ziekenhuis moeten bevallen. Met een nieuwe man (wat bij mij dus het geval is nu) moet ik gelijk naar het ziekenhuis onder behandeling. op zich wel een fijn idee natuurlijk.. ben je onder goede begeleiding. gelukkig heeft mijn dochtertje er niks aan overgehouden.. ik heb 2 weken voor haar geboorte in het ziekenhuis gelegen en 4 weken erna.. ze is 5,5 weken te vroeg geboren...