mijn nod is 4 dec en heb vanmorgen getest met cb + en na 1min verscheen er een mooi plusje en 2min later was hij weg wat moet ik er nu van denken?
heb ik ook al eens gehad, met het doorlopen zie je dat plusje best goed staan maar is niet positief dan maar je bent ook wel vroeg met testen. met 4 dagen voor NOD had ik altijd negatief, pas vanaf 3 dagen werd het heeeeeel licht positief. ik duim voor je
ja de laatste tijd wel ja en dan nog de vraag of je ze nog vindt op vele plaatsen zijn ze uit de rekken
haaiii hier in den haag kon ik de kruidvat testen 2 voor 5 weer gewoon kopen wel in een nieuwe verpakking miss ze verbetert zijn..Sucses
Huh , uit de schappen gehaald??? Ze zijn hier ook in nieuwe verpakking aanwezig , en volle rekken hoor.
dan ga ik morgen ff in de stad kijken,ik kan de gok altijd wagen,je hebt toch ook tests dat je 4 dagen voor nod kunt testen? bij de andere 4 heb ik dat nooit hoeven doen daar was ik zwanger voor ik het wist
raar dat er eerst wel een streepje staat...ik zou over twee dagen nog eens testen en misschien is het dan wel duidelijker posi? voel je je zwanger???
ik heb nu sensitest besteld dus komt ie morgen aan ja ik heb wel wat dingen die erop kunnen wijzen:zere boobs zijn ook wat groter,smorgens misselijk ik vind koffie niet lekker meer,erg moe,veel plassen dit heb ik overgens bij de andere kinderen niet gehad alleen erg moe verder niet
hm lijkt wel op zwanger...zou toch even wachten als het lukt...dan weet je het zeker op je nod of een dag erna?
De CB mag je pas aflezen als de controlestreep ook helemaal gevormd is. Dat is pas vaak na een minuut of 3. Ik heb met het doorlopen van de urine ook altijd een lichte kruis, maar zodra de controlestreep er dan volledig staat, dan is het kruis weg en staat er alleen nog een min-teken en dus negatief!