als ik niet zwanger ben, krijg ik GEEN streepje op mn kv test! ook niet heeeeel licht. ik zou dus zeggen, zwanger!! maar of het goed blijft gaan met zo'n streepje betwijfel ik... hij moet toch echt wel donkerder worden! ik hoop t voor je, meid! xxx
Ik zie ook heel licht een streepje, en mijn KV-testen blijven echt witter dan wit hoor als ik negatief test. Hopelijk morgenvroeg een duidelijkere test!!
Dit had ik dus ook. In eerste instantie zag ik hem METEEN...daarna toen ik ging turen had ik steeds erg moeite om hem te zien. Denk toch dat er wel een streepje te zien is, door mijn eerste blik.
Zo'n licht streepje had ik ook hoor met die testen.'sMiddags een clear blue gedaan en die gaf meteen zwanger 1-2 aan! Dus ik zeg:gefeliciteerd!
Bedankt om mee te kijken! Het is echt een héél grote steun voor mij. Dit is mijn test van enkele minuten geleden... in het echt lijkt ie wel wat duidelijker. graag jullie mening:
Die is in werkelijkheid allesinds stukken duidelijker of een paar dagen geleden! ik denk dat ik zwanger ben,... met al de 'kwaaltjes' die ik al ondervonden heb en nu een licht positieve test... donderdag ben ik 1 week overtijd en dan zal ik eens testen een met digitale CB.
Dag meiden, enkele minuten geleden een testje gedaan met digitale CB met conceptie-indicator en ben 1à2 weken zwanger. ervoor een test gedaan van zwanger en kids en die was negatief... ik vertrouw echt op de CB-testen. Jullie ook? nu is er toch geen twijfel meer? dit is de foto
Ik zag hem bij de kruidvat test al staan hoor. Ik had dat ook maar 2 dagen later was die duidelijker. Digitale is duidelijk. Maar sommige vrouwen maken minder snel hcg aan waardoor ze pas laat positief testen. Dus je bent zwanger. Alleen nog niet zoveel hormoon.
Ik denk dat het een een wat oudere test is, die met het +tekentje. bij de nieuwe staat er zwanger... kheb nu natuurlijk het probleem dat ik niet weet wat ik nu moet doen, volgende week nog eens testen of bellen naar gyn? dit is mijn eerste zwangerschap... ik ben zoooooooooooooo content!
bij men meid had ik zwanger staan en nu een plus dus denk niet dat het oude zijn maar juist nieuwe ik dacht dat het lag aan het feit dat ik belgie woon
lijkt me dat je zwanger bent!!!gefeliciteerd!!! ik zou de gyn morgen bellen en dan beslist hij/zij wat er verder gebeurt...geniet ervan!