Eerder deze week al vaker getest, en telkens een minimaal streepje vandaag op mijn NOD weer getest en wat zeggen jullie ervan?!En staan de kruidvat-testen bekend om indroogstreepjes?
ik denk niet dat je zwanger bent heel die witte achtergrond lijkt een beetje roze.... dus lijkt wel of de kleurstof iets is uitgelopen . voor de zekerheid als je over 2 dagen nogniet ongesteld ben even testen
Jaa echt super spannend!! Hoop zooo dat ik niet ongesteld word deze week zal nog ff 2 andere foto`s plaatsen, 1tje in het negatief en 1 gewone
Hey meis, Ben ik weer Volgens mij zie ik toch echt een heel vaag lijntje Bij mij blijven kv testen altijd omowit als ik niet zwanger ben. Zou het mischien kunnen dat je een laat ei/late innesteling gehad ehbt waardoor je een beetje vroeg was met testen? Zou als ik jou was zondagochtend nog een keer testen,, als je dan zwanger bent moet ie duidelijker zijn. Ik blijf voor je duimen.... Liefs Deb
Heej Deb!! Lief van je dat je reageert!! Ja.. ben toch niet zo gek, gelukkig!! Morgen ga ik sowiezo testen samen met mijn vriend.. hij gelooft heilig dat het een voorgedrukt lijntje is.. .. en denkt dat als hij ook test dat hij dit ook krijgt... schattig toch?! Ook gooi ik hem zowat dood met die vage testen, dus hij wil gewoon zekerheid kan ik goed geloven.. wil het zelf ook graag.. A.s. maandag doe ik nog 1 test en de uitslag hiervan is bepalend of ik een bloedonderzoek laat doen ofniet..
Ik twijfel. Voor dit moment zeg ik negatief, maar wellicht dat hij over een paar dagen toch nog weleens positief kan uitvallen.
Dit is dezelfde test als die van gisteren! Heb er ff water bij in gedaan aangezien deze geel werd Nu istie weer mooi!! Ga zometeen ff een nieuwe test doen!
Ik ben zeer benieuwd naar je test van vandaag. Ik zag hem gisteren al maar nu je hem ´gewassen´ hebt is hij nog duidelijker te zien.
als ik heel eerlijk ben zie ik steeds wel wat bij jou testen, maar denk ik diep van binnen dat hij al duidelijker had moeten worden. Volgens mij kun je het beste even rustig ademhalen en over een dag of 2 nog eens testen.. Geef je lichaam even de tijd (altijd leuk als ik dit advies geef.. Als ik denk dat ik zwanger ben test ik me nml ook suf)
Het streepje zie je goed.. Kun je ze niet eens na mekaar plakken? De foto's van testen? Want ik dacht bij mij ook dat ze niet donkerder werden in het echt maar toen ik foto's bij elkaar zette zag je het heel goed. Had ook echt super vroeg al een streepje (cyclusdag22) Ben benieuwd naar je test van vandaag!
hoi hoiik zie het lijntjke ook zeer zeker...alleen volgends mij is die de hele week al licht?? En je zit 1 dag na nod toch??