Hallo Allemaal Heb een dringende vraag en hoop op veel reacties... Ik zal het hieronder neer zetten Ik heb een mk gehad op 11 januari 2010 en ben op nacontrole geweest op 18 januari bij de gyn, en alles zag er heeeeeeeeel erg goed uit, alleen wat slijmvlies maar dat was maar 2 a 3 mm dus haast niets meer, en er blijft ook altijd wel wat slijmvlies in je baarmoeder zitten...Toen hebben ze gekeken in de eierstokken en er waren alweer eitjes aan het rijpen en sommige waren alweer 4 mm en ze moeten 2 cm zijn tot dat ze springen.....Ik vroeg aan de gyn hoe lang duurt het dan ongeveer springt, zij zij ongeveer een week a anderhalve week en ben dus begonnen met ovulatie testen...Ben begonnen op 23-01-2010 en had hem dik positief, dus hebben we geklust en zondag weer getest en er stond nog wel een streep maar niet zo duidelijk meer, dus weer geklust op zondag 24-01-2010...Nu heb ik vrijdag denk ik ook een positieve test gehad maar dat weet ik dus niet omdat ik toen niet getest heb maar ik denk dat toen mijn ei ongeveer was... Maandag weer getest en net zo als op zondag de 24ste... Nu komt het... Nu had ik dus gisteravond 26-01-2010 wat licht roze/rood achtige afscheiding (echt heel erg weinig) maar nu nergens meer last van, geen roze/bloed meer.. Wat kan dit zijn Graag ervaringen Groetjes Silly
als je op 23/01 een positieve ovutest hebt springt je ei tussen de 24 tot 48u. stel dat die de dag zelf of de dag erna springt kan het nog geen innesteling zijn vrees ik. innesteling is 5 tot 10dagen na je eitje. je kan wel wat roze/rood verlies hebben van je eitje zelf.
Ik had ook inderdaad begrepen dat de innestelling pas vanaf 5 dagen na je eisprong is, deze zou dus eigenlijk pas morgen plaats kunnen vinden. Misschien gewoon een klein adertje gesprongen? Geen idee hoor. Ik hoop echt voor je dat je na deze nare ervaring weer zwanger bent. Ik zal voor je duimen!
Ik denk dat het een licht eisprongbloeding is geweest! Dat komt ook vrij vaak voor hoor en is volkomen normaal. Voor een innesteling is het echt te vroeg, dat gebeurt zo'n 5-10 dagen na je eisprong en de 26e was maximaal 1 dag na je eisprong. Succes met wachten