Ik heb gister voor het eerst getest en hij was positief!!! Yeahhh! Wel licht, dus helaas nog geen knaltest, maar ik heb morgen dan ook pas mijn nod. Vandaag opnieuw getest, die was al wat donkerder gekleurd. Toch uit onzekerheid even bij de assistente van de huisarts laten zien en die zei overduidelijk zwanger!! Ik ben zoooo blij!! Morgen nog maar weer een test doen. Heb alleen foto van de test van gister, zal zo proberen of ik die van vandaag nog duidelijk op de foto krijg. Streepje is op foto waziger dan in het echt. In het echt zie je hem gelijk, zonder hem in het licht te moeten houden ofzo.
Ja hij is van Kruidvat. Die van vandaag was nog iets duidelijker al, ik ga nu ff naar beneden kijken of ik een duidelijke foto ervan kan maken. Morgen ga ik er nog 1 doen en gelijk ff nieuw pakje kopen haha. Als de foto een beetje duidelijk is zet ik hem er ff op, anders even geduld tot morgen. Ga zo ook naar bed, ben gesloopt.
Ja, nu zie ik idd een duidelijker streepje Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap. Weet je ongeveer hoeveel weken je nu bent?
Ik had als het goed is vandaag ongesteld moeten worden maar heb een onregelmatige cyclus dus weet het niet zeker. Ervanuitgaand dat ik vandaag ongesteld moest worden deze maand ben ik nu 4 weken zwanger.
Dank jullie wel! Kan het nog bijna niet geloven, was er vorige maand constant mee bezig en toen was de teleurstelling zo groot dat het niet gelukt was en nu eigenlijk amper mee bezig geweest en ineens een positieve test. Hier de test van vandaag, dit keer van Clear Blue.
hmmm vindt dit wel op een pennen streepje lijken. zie heb niet even breed als de controlle streepje. hopelijk is hij duidelijker over 2 dagen
Ik ga je nog niet feliciteren, op de 1e foto zie ik een heel vaag 2e streepje, 2e foto wel wat duidelijker maar dat is na een aantal uur en duidelijk ingedroogd dit is te zien door de gele plek en daardoor in mijn ogen niet echt betrouwbaar. Laatste foto een pennestreepje dus erg voorzichtig.. Ik hoop uiteraard voor je dat het wel raak is, maar aan de hand van deze foto's nog geen felicitatie..
Eerlijk gezegd twijfel ik ook een beetje. Op de eerste test moet je wel héél erg goed kijken en de CB geeft naar mijn idee eerder een pennenstreepje. Ik hoop natuurlijk dat ik er helemaal naast zit en dat je zwanger bent hoor!
ik vind ze ook niet overduidelijk. Maar 3 testen met streepjes, dat is wel erg toevallig. Test je met ochtendurine? maar ik denk wel dat je zwanger bent!