Mijn test!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Harlekijntje, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    3 positieve testen dus ik zou zeggen gefeliciteerd! En de clearblue-test: zo'n uitslag had ik ook en dat is helemaal goedgekomen hoor!

2. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee niet met ochtendurine, die van vandaag was vanmiddag gedaan en die van gister einde van de ochtend denk ik ongeveer en die eerste volgens mij ook halverwege de ochtend. Heb nu ook weer niet in huis helaas, misschien morgenochtend maar in een potje plassen en dan snel test kopen als ik de kids naar school breng.
    Vind het ook raar dat alle testen iest aangeven maar allemaal negatief zouden zijn... Dat streepje van die plus van vandaag is in het echt wel duidelijker, ik bedoel dat dunne blauwe lijntje daarnaast is het ook heel licht blauw zodat de streep dikker is maar dat zie je op die foto niet omdat het te licht is.

3. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Komt helemaal goed meid! Ik denk wel dat jij zwanger bent ;) Hij geeft niet voor niets een streepje en dan nog op 3 testen!! :D

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zou nog een testje doen maar dan met ochtendurine..
    maar ik denk zwanger !

5. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Jaaaaaaaaa nou duidelijk hoor!

Gefeliciteerd

6. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er net 1 gedaan met 2e urine van vandaag, vanmorgen vergeten op te vangen. Weer een Kruidvat test (heb de oude laten zien bij de Kruidvat en zij zeggen zwanger, Kruidvat testen blijven wit en er verschijnt niet zo'n streepje als die ik heb als je niet zwanger bent volgens hun).
    Heb net nieuwe gedaan en ook gewoon positief. Iets donkerder dan de vorige van Kruidvat maar niet heel donker nog maar ook dat kan zeiden ze bij Kruidvat. Er zijn ook vrouwen die altijd een lichte test houden plus dat ik een onregelmatige cyclus heb en niet heel zeker weet wanneer ik ongesteld moet worden. Ik ga uit van gister/vandaag maar ja vorige maand duurde het ook veel langer (maar toen was ook mijn eisprong te laat terwijl die nu op tijd was) dus ik weet het niet.
    Testen zijn in ieder geval positief.

7. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Klinkt positief meid! Heb je een foto? ;)

8. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier is ie... Vind hem wel iets duidelijker geworden.:)

9. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh? Ik zie hem niet?

10. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog maar eens dan...

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    gefeliciteerd!!! ik vind m toch echt wel duidelijk aangeven dat je zwanger bent!!!

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik zie ook duidelijk een streep.

13. Harlekijntje de test van vanmorgen is al duidelijker! Die cb ziet er niet echt heel erg betrouwbaar uit maar hangt er vanaf wanneer je de foto hebt gemaakt. Ik heb gisteravond posi getest met cb en na 1 min een duidelijke streep te zien, maar na een uurtje zag je inderdaad bijna alleen nog dat pennenstreepje. Heb dus goede hoop voor je :D
    voorzichtig gefeliciteerd!

14. Srb

Srb Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.179
    0
    0
    Ik zie ook streepjes, gefeliciteerd!

15. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ziet er mooi uit! gefeliciteerd :D

16. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Misschien is het handig om een digitale CB te doen? Dan zie je tenminste duidelijk staan NIET ZWANGER of ZWANGER (eventueel met het aantal weken). Tenminste, als je er zelf nog aan twijfeld natuurlijk :)

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

de laatste kv test vind ik heel duidelijk.
    idd de cb test is niet heel duidelijk omdat een pennenstreep niet positief is (er zijn uitzonderingen natuurlijk)

18. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Die van vandaag vind ik ook erg duidelijk!
    Je kan inderdaad ook een digitale kopen, dan weet je het echt zeker ;) Lijkt me super gaaf om dat te zien oplichten

Gefeliciteerd!!!!

19. Harlekijntje

9 nov 2010
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas meiden...
    Ik heb net "bloed" verloren na het plassen en ook een klein stolseltje.
    Het was geen helderrood bloed maar bruin/oranjeachtig maar dat net op mijn nod dag kan niet veel goeds betekenen helaas.
    Begrijp niet dat die testen dan wel allemaal positief waren, zelfs die van vanmorgen die nog duidelijker was dan die van van de week...

Nou ja, jullie in ieder geval nog een fijne zwangerschap!!

20. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Sterkte Harlekijntje :(

Deel Deze Pagina