hoi, mijn vraagje: Als je een positieve ovulatietest hebt, wil dat dan zeggen dat je zeker een eisprong hebt en niet onvruchtbaar bent? Of kan het zijn dat je toch geen eisprong hebt? grts
een positieve ovulatietest wil niet zeggen dat je eitje springt.... Ik had wel eens 3 positieve testen in 1 cyclus... Als je er zeker van wil zijn dat je ei ook gesprongen is kan je beter en testen en temperaturen
Ik had afgelopen dagen 2 positieve testen en vanmiddag 1 negatieve. Wilt dit dan altijd zeggen dat je eisprong is geweest?
nee...ook niet Om zeker te zijn dat je ei gesprongen moet je, je temp in de gaten houden Ik had 2 dagen een knal posi ovutest...een week negatief..toen weer 2 dagen positief en uiteindelijk bij de 3x keer een posi test te hebben is mn ei gesprongen Voor mij dus allemaal erg onduidelijk die testen en werd er niet goed van..vandaar dat ik ze niet meer gebruik
Nee helaas niet... maar ik temperatuur wel... en pas na de 3e posi test ging mn temp omhoog en bleek ik dus echt mn ei te hebben... Omdat die testen hier alleen maar voor onrust zorgde ben ik er maar mee gestopt....Nu weet ik dus alleen maar achteraf of mn ei is geweest...is het lastiger om gericht te "klussen" zeker omdat mn cyclus ook nogal verschild