Ik word niet goed van die testen. 2 kruidvat testen gedaan vandaag en beide licht positief.....ik wilde het niet geloven dus nu een Clearblue digital gedaan. Deze geeft aan niet zwanger? Wat moet ik hier nu mee :s
Kan je een foto uploaden van je kv testen? Ik had al een duidelijke testpoint en tuur kv toen Clearblue positief aangaf op middag urine 9 dpo, en welke Clearblue heb je? Met indicator of zonder
Hmm vreemd. De testen in je album zien eruit als een pennenstreep, wat dan dus negatief is. Maar wel gek als dat bij allebei de testen zo zou zijn. Anders over 2 dagen nog eens testen
Dat zijn geen kv testen die in je album staan. Plus dat ze een pennestreep geven dus in mijn ogen negatief helaas.
De kruidvat test staat er nu pas in. De andere zijn van de supermarkt. De andere testen kunnen wel pennestreep hebben maar de linker was van mijn vorige zwangerschap en was dus toen echt zwanger...pennestreep maakt dus niks uit..
Ik denk dat die nog te licht is voor een Clearblue mijne was wel iets donkerder zou gewoon morgen of overmorgen opnieuw testen als ze donkerder worden weer een Clearblue er tegen aan gooien kan ook zijn dat je urine minder geconcentreerd was dan met je kv test
Ik ben geen tuurder, maar lijk een streepje te zien staan op je kruitvat. Ik had zelf ook een heel licht streepje op mijn kruitvattest en ook bij mij gaf de Clearblue +indicator toen nog "niet zwanger"aan. De volgende dag was de kruitvat duidelijker en nog een dag later testen ik "zwanger 1-2"met de Clearblue. En nu ondertussen bijna 17 weken zwanger. Het zou dus nog kunnen hoor.
Super bedankt voor je reactie!! Ik hoop het zo! Heb trouwens 5 testen gedaan haha. Op allemaal een licht streepje maar dus niet zwanger volgens de Clearblue.
Clearblue heeft meer hcg nodig dan de kv testjes ik zie weldegelijk een streepje, dus nog even geduld
Clearblue en kv hebben allebei 25 hcg nodig maar als het urine minder geconcentreerd is zou die negatief uit slaan, alleen de Clearblue zonder indicator is vanaf 50 hcg
1 foto is kv, daarop zie ik een lichte roze streep, maar ik zou over 2 dagen nog eens testen en dan de Clearblue ook doen, Die andere oogt me van c1000, maar streepje is idd behoorlijk dun.