Wat moet ik ervan denken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Djoni, 2 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Even een vraagje want ik ben het echt even kwijt.

1 Mei of 30 april, ik weet het niet precies meer ben ik ongesteld geweest, heel lichtjes maar kon zijn aangezien ik nog bv geef en het net mijn 2de menstruatie was na de bevalling.

Afgelopen maand slechts 1x wat gedaan met mijn vriend, 19/20 Mei. Nu was ik in de waan dat mijn vruchtbare periode toen al voorbij zou zijn. 29 Mei, dus 9 á 10 dagen na het klussen heb ik een test gedaan. En er stond een streep, geen tuurstreep maar ook zeker geen knaller. Nu inmiddels 5 dagen verder en de streep blijft het zelfde, word niet minder, maar ook niet meer.

Wat moet ik ervan denken? Bedoel sowieso al 9 á 10 dagen na het klussen een positieve test, ik weet het niet meer. Streep zou toch nu donkerder moeten worden?

Wie weet het of heeft tips? Met zowel kv 2v5 getest en met action.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heb je een foto van de test? verschenen ze gelijk?

3. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Foto heb ik zo niet. Zou ik straks even maken. Strepen verschenen binnen een minuut.

Bij mijn zoontje op 13dpo een knalstreep en nu blijft de test al 5dagen gelijk.
    Streep is wel duidelijk zichtbaar.
    Ga denk ik sowieso morgen even een afspraak bij de dokter maken. Weet niet waarom maar deze onzekerheid is zo niet leuk.

Eerst de schrik gezien ons zoontje nog maar 6 maand is maar inmiddels waren we echt blij en gelukkig en dan nu dit.

4. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Krijg foto niet goed.
    Telefoon probeert scherp te stellen maar maakt er 1 waas van.

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ff inzomen op het witte vlak en op een witte achtergrond wil wel eens helpen

6. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Heb hem even gesloopt.
    Nu enigszins een foto kunnen maken.
    Geen flauw idee wanneer evt mijn nod zou zijn aangezien vorige maand mijn cyclus zon 30 dagen was en dat de eerste cyclus was.

Deze test is een 2 uur oud nu dat ik de foto gemaakt heb maar streep is zelfde als minuut na tijd.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      34
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh die is idd roze.
    Heb je al een ander merk gedaan om te kijken of daar ook een streep op komt?

8. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Het ziet er toch echt positief uit!

Ik weet niet goed of ik je moet feliciteren........

9. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Heb ook de kV 2v5 gedaan. En die geeft zelfde streep.
    Enige probleem is dus dat de streep al 5 dagen gelijk blijft.
    En vraag me af of positief testen sowieso kan 9 à 10 dagen na het klussen.
    Hebben afgelopen maand maar 1x geklust en dat was 19/20 mei.

Dus langer dan dat kan het niet zijn in principe en de 29ste eerste test gedaan en toen was de streep even duidelijk.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Als jou eisprong dezelfde dag van het klussen was dan zat je op 9-10 dpo bij de eerste test. En ja dan kan je al positief testen (had ik ook deze ronde).

Welke test heb je als eerste gedaan???

11. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Eerst action en zondag een kV. Inmiddels 4x action en 2x Kruidvat gedaan. Alles was positief maar alle streepjes even duidelijk/onduidelijk.

Pfff zo lastig/rot dit. Niet wetende wat er speelt.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Vervelend zeg.
    Ik zou even langs de huisarts gaan en kijken voor een bloedtest als je nog 2 dagen zulke streepjes blijft plassen ;)

13. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Pff spannend zou inderdaad ff met je huisarts of vk gaan overleggen.
    Bewaar eventueel even je ochtendurine voor een test van de huisarts en laat indien mogelijk je hcg bepalen. Hoeveel dpo zou je nu ongeveer zijn?

14. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.614
    167
    63
    Ik zou ook ff langs h.a gaan als ze niet oplopen...bij mij liepen ze ook langzaam op en dat werd miskraam.

15. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Geen flauw idee hoeveel dpo. Meende mijn eisprong rond de 14de te hebben qua gevoel en afscheiding. Maar deze maand echt letterlijk maar 1x wat gedaan en dat was de 19/20ste mei.

Dat maakt het ook wat vreemd. 30 april of 1 mei ongesteld geweest maar dit was heel licht en een 4 dagen. Maand ervoor 8 dagen en hevig. Maar dat kan te wijten zijn aan opstart van de cyclus en bv.

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Owwwwwww die zie ik wel..
    Hcg prikken?

17. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Is het hormoon al voldoende uit je lichaam na de bevalling? Weet niet hoe lang er tussen de bevalling en bloeding zat. Anders zou het misschien nog positief kunnen zijn door je virige zwangerschap?

18. Djoni

Djoni Actief lid

19 dec 2012
    127
    16
    18
    NULL
    NULL
    Bevalling is 6 maand geleden en heb 2 maand terug negatief getest met kV 2v5. Die was Omo wit dus hcg was al goed uit mijn lichaam.

Zojuist besloten gewoon morgen verloskundige te bellen en daar mijn onzekerheid/zorgen uit te spreken.
    Dan vertellen zij me wel wat te doen ga ik vanuit.
    Dat ik zwanger ben/was is zeker want 6 positieve testen lijkt me geen indroger meer. Alleen of er nu nog wat is weet ik niet maar hopelijk kunnen zij me tips geven of kunnen zij me ook op hcg laten prikken, ik weet het niet.

Morgen bellen en dan even kijken hoe het zit. Laat het jullie weten zodra ik meer weet.

19. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ah nee dan gaat de situatie die ik voorstelde niet op.. Lijkt me een goed idee het dan te bespreken met je arts! Ik ben benieuwd, succes met het gesprek

20. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey, ik heb dezelfde testen. Lichte streepjes en ze lopen niet echt op, maar ook niet af. Morgen test ik nog keer en bel dan ff de vk om te overleggen. Mijn lichaam is nog echt zwanger.
    Ik ben benieuwd hoe het bij jou verder gaat.

Deel Deze Pagina