hallo shirel ik hoop het zooooo [-o< voor jou dat het allemaal goed zit!maar jij voeldt jou eigen super zwanger dus ik ga er van uit dat het oke zit,ik zal eff een verhaal vertellen waar door jij ook nog zeker een beetje hoopt krijgt! een vriendin van mij was ook al eff bezig om zwanger te worden ze had telkens een cyclus van 28 dagen.tot dat zjij niet meer ongi werd dus zij testen maar NEGA tot dat ze zo 4 maanden verder was stuurde pas de HA haar naar de gyn en wat blekke ze was al 4 maanden zwanger! en haar testen zijn constant NEGA geweest een heel biezar verhaal maar het is echt.
hahaha nou ik denk ook dat het zo is.. ik denk zelf dat mijn waarde te laag is door medicatie gebruik... mede omdat ik wel ergg misselijk ben duizelig buikpijn pijn in borsten en al 18 dagen over tijd.
kort om zei vertrouwd die testen ook neit meer nu hahah ik had dat al. half jaar miskraam gehad test zei niet zwanger tot die miskraam dacht ik va niet bleek dus wel. dit is dus bij mijn bekend probleem. toen was ik ook al zo 8 week
hey meid, ik wil je alvast succes wensen morgen bij de echo! Hoelaat moet je er zijn? Hopelijk is alles goed liefs Daantje
soms is hcg ni te vinden in de urine. t kan. als je nieren ni zo goed werken of gewoon. k las dt n vrouw 7 maanden zwanger nog steeds neg was getest. bloedtest dus.
je kan ook maar tot ongeveer 16 weken een positieve zwangerschapstest hebben, als ik dadelijk 6 maanden zwanger ben dan heb ik ook een negatieve zwangerschapstest omdat dan pas juist alle HCG weg is
k bedoelde gedurende 7 maanden. daarom was ze verbaasd toen ze hoorde dt ze ovr 2 maanden moest bevallen.
hej is het echt zo dat als je nieren niet goed werken je niet snel positief test? Shirl1987 veel succes vandaag meid!
Ik heb ergg slecht geslapen en kijk erg naar vanmiddag uit. maar nu moet ik eerst naar uwv hoorzitting. dank jullie wel... Liefs
Nee hoor, het is volgens de vrouw van moeders voor moeders zo dat iedere zwangere vrouw het teveel aan hcg uitplast, dat wat je niet nodig hebt. Maak je veel hcg aan dan scheid je meer uit, maak je minder aan, heb je ook alles nodig en scheid je weinig uit Succes shirly! Ik duim voor je
oh oke.maar dan zijn je testen dus wil minder positief dan als je veel hcg aan maakt! want alle twee de zwangerschappen had ik geen knal test
Als je weinig hcg aanmaakt zijn je testen juist minder posi omdat je lichaam alles nodig heeft en weinig hcg uitscheid, bij veel hcg heeft je lichaam hier heel veel van en scheid jmhet overige uit in de urine
Jajajaja... ik weet er alles van.. pff is het al 16 uur. ZOZOZOZOik word knetter gek hahahah maar gelukkig moet ik zo weg naar uwv dus heb iuk ff wat afleiding
shirl balen zeg:S!dan heb liever licht positief(zoals bij mij)dan geen positieve test he! meid ik duim voor je
Meis, ik hoop van harte voor je dat je straks een mooie echo te zien krijgt met daarop een mooi klein wondertje, maar ik hoop ook dat je wel met beide benen op de grond blijft staan, en het helemaal niet zeker is dat je wel zwanger bent. gerekend vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie van 22 Dec. tot je eerste echo 19 februari, zou er toen al echt wat meer te zien moeten zijn dan iets wat volgens de echoscopiste op een vruchtzakje lijkt. Ik las dat je aan de pil bent(was) en zodra je stopt kan het heel lang duren voor je menstruatie zich weer hersteld heeft, hetzelfde is het geval als je een paar pillen vergeten bent, dat kan ook je menstruatie in de war gooien, stress kan er ook voor zorgen dat je cyclus in de war raakt etc etc. al je testen blijven negatief terwijl deze ongeacht of je veel of weinig hcg in je lichaam hebt, wel positief zouden moeten zijn. je blijft je gehele zwangerschap hcg in je lichaam houden tot een bepaalde duur, dan zakt je hcg maar blijft meer dan hoog genoeg om positief uit te slaan, pas enkele weken na de bevalling heb je geen hcg meer in je lichaam en zal een test pas weer negatief zijn. Ik zie dat je een zwangerschapsbanner hebt van 5 wkn, maar als je rekent vanaf je 1e dag zou je nu 10 weken en 2 dgn zwanger zijn, en had er op de echo van 19 februari echt wel meer dan een soort van vruchtzakje moeten zijn, tijdens de echo had er dan zeker een vruchte gezien moeten zijn en hartaktie is er op dat moment dan ook al. Ik wil je niet de hoop onder je voeten vandaan halen, maar zo te lezen ga je er volledig vanuit zwanger te zijn ondanks dat je altijd de pil slikte. De kans zwanger te raken met pil is nagenoeg nihil,maar zoals gezegd stel jij bent 1 van hen die desondanks zwanger is geraakt zou er op die echo veel meer te zien moeten zijn. Persoonlijk en ook uit zelfbescherming zou ik me pas zwanger rekenen nadat dit bevestigd is door de gyn of vk. Heel veel succes vanmiddag en nogmaals ik hoop het van harte voor je, maar houd er rekening mee dat wat er gezien is tijdens de echo ook gewoon een vochtophoping te zien kan zijn geweest en dit kan nagenoeg dezelfde klachten geven als een zwangerschap
Ze is iig een heel stuk verder dan 5 weken, dus had er op de echo idd al een vruchtje van zo'n 3 cm te zien moeten zijn met hartactie en alles erop en eraan als ze nu 10 wk zou zijn en met de echo 8 weken was. Wist niet dat ze pas was gestopt net de pil.. Mijn eerste ongi na mijn onttrekkingsbloeding kwam meer dan 130 dagen NA het stoppen met de pil, en dat kan ook lastige bijwerkingen geven die lijken op zw klachten Succes bij de echo shirly!
even terinfo Ik ben niet gestop met pil door de pil heen ( als ikz wanger ben )geworden!. ik moest nu van dokter stoppen met de pil. maar ontpillen doe ik niet. omdat ik gewoon tot 22jan heb gebruikt!.. En hoe lang ik ben weet ik denk zelf van af 22 jan.... maar dat zal ik snel genoeg weten omdat ik van af teon ook misselijk werd enzo.