Maar na 22 jan ben je gestopt met de pil dus stel je bent niet zwanger, dan kan het zijn dat je lichaam moet wennen en het nog even duurt voordat je ongi wordt. De pil is ( mits je hem goed slikt) 99,9% betrouwbaar Maar als je 22 jan zwanger bent geraakt dan zou je 5 feb 4 weken zwanger zijn en 19 feb dus 6 weken zwanger zijn en dan zie je al een vruchtje op de echo Maar hopelijk heb je goed nieuws vanmiddag
met 4 week zagen ze al iets in de baarmoeder en vocht jammer dat ik die echo niet heb. maar er zat een witdingetje hahahah
kijk eens in mijn album voor een echofoto meid, die was met 6 weken gemaakt. (gister) de grote zwarte vlek is de vruchtzak, en daarin zit het vruchtje en de dooierzak maar met 4 weken kunnen ze eigelijk geen vruchtzak gezien hebben, ik heb een echo met 4 weken gehad, en met 5 weken, en om een vruchtzak te zien dan moet je zeker een week of 5 zijn, met de 4 weken was bij mij helemaal niks te zien, helemaal blanco, alleen bij mij ook wat vocht in de baarmoeder, dit kwam door 't restant van de eisprong heb je wel verdikt baarmoederslijmvlies gezien? als je dit hebt duidt het erop dat de baarmoeder zich heeft klaargemaakt voor een innesteling. met 5 weken zie je dus alleen een vruchtzakje en zie je eigelijk geen vruchtje nu met 6 weken zie je wel een vruchtje, maar die is nu pas 0,41 cm groot, 4 milimeter dus.. liefs Daantje
Oh, ok omdat ik las dat de eerste dag van je laatste menstruatie 22 December was, en dat je 21 dgn de pil slikte, en dan 7 dgn niet. je had in januari weer ongesteld moeten worden, maar bent dat niet geworden, vandaar dat ik dacht dat je misschien de pil vergeten was, daar onstuimig mee was, of gestopt was nadat je niet ongesteld geworden was?(wat dus ook door stress e.d. kan komen) Hoe dan ook, was in ieder geval die 22e december je laatste menstruatie.En zou er tijdens die echo wel meer te zien moeten zijn geweest dan alleen maar iets wat op een vruchtzakje lijkt maar tal van dingen kunnen zijn. vochtophoping,resten van eisprong-cyste etc etc. nou ja maakt ook verder niet uit, laat duidelijk zijn dat ik van harte hoop voor je dat je zwanger mag blijken te zijn vanmiddag maar dat ik hoop dat je wel zo realistisch bent om ook in je hoofd te houden dat er niks hoeft te zitten in je baarmoeder(vruchtje) succes mamatje
ik ben ook wel heel benieuwd hoe het is gegaan. ik hoop zooo voor je dat je nou een hele mooie echo in je handen hebt. met een mooie hartslag. liefs diane
helaas.. niets meer te zien.heel vreemd want 2 wwk gelden was er wel wat. te zien. dus of hetis gewoon verstopt of k heb zonder dat ik weet miskraam gehad. ter controle bloedprikken dat eis ik van de huisarts
hey meid, wat rot zeg.. wat dacht de gyn dan of degene die de echo maakte? het kan ook een cyste zijn geweest die spontaan weg is gegaan, of nog vocht in de baarmoeder van de eisprong, dat had ik 2 weken geleden ook en was gister spontaan weg was te zien op de echo. maar verstopt kan het helaas niet zijn, je ziet echt heel duidelijk op de echo een vruchtzak met een vruchtje als je meer dan 5 weken zwanger bent, daar hoeven ze nogineens mee te zoeken met de echo maar komt meteen in beeld als ze de echo doen.. gaan jullie wel weer voor een kleintje of ga je nu toch weer een de pil? liefs & een knuffel Daantje
Het kunnen tal van dingen zijn geweest wat de gyn op de echo gezien heeft meis, (oa inderdaad een cyste die alweer weg is) blijf daar niet te veel bij stil staan. Het beste is er gewoon er van uit te gaan dat je niet zwanger bent geweest (mede door je pilgebruik-negatieve testen van het begin af aan-geen bloedverlies etc) dan te denken dat er wel bevruchting (hoe klein de kans ook was) had plaatsgevonden. Als je een miskraam zou hebben gehad, zou je in de tussentijd een bloeding hebben gehad, en die heb je niet gehad, dus dat kan ook niet. Bloedprikken ervan uitgaande dat de ha hieraan zou meewerken (wat ik betrwijfel) geeft je verder ook geen wijsheid, behalve dat je je nu gek zit te maken. Mocht je in de toekomst wel bewust voor een kindje gaan, probeer dan af te wachten tot je zekerheid hebt, want op deze manier ben je helemaal teleurgesteld als je er direct (zonder zekerheid) van uitgaat dat je inderdaad zwanger bent. Sterkte meis