Hoi Dames, Toch even een eigen topic aangemaakt, want ik snap er niets meer van.. 1e ronde met ovulatietesten. Cyclus varieert sinds de MK tussen de 27 en 35 dagen(banner staat opn 35 dagen) Eergisteravond nog een negatieve test(zie foto) Gistermorgen ontzettend misselijk, dit was ik nu achteraf gezien ook de vorige keer rond de ovulatie,14 dagen voor mijn NOD. Dus met 2e urine, om 8 uur 's ochtends een test gedaan, zie foto, positief. 's Avonds om 7 uur nog een test gedaan, alweer negatief.. Nu net om 12 uur getest, omdat ik er niets meer van snap, en nu zit hij weer tegen het positieve aan. Foto 1 is de test van gistermorgen 8 uur nog nat, foto 2 is de test van net(12 uur) nog nat Wie snapt hier nog iets van? Ik weet overigens dat je op dezelfde tijd moet testen, maar dit lukt vaak niet qua werk enz. Edit: Ik temp. niet overigens.
Kan hoor, probeer zoveel mogelijk op hetzelfde tijdstip te testen, indien mogelijk. Ik heb deze maand 3 dagen postitieve ovutesten gehad. er was ook een verschil tussen de testen tijdens de dag. Pas als je temp omhoog gegaan is ben je zeker. Dus nog even doortesten, tempen en klussen!