Hoi damess Ik heb vanochtend een testje gedaan met kruidvat 2v5. Nu zag ik na 6 minuten, dus 1 minuut buiten afleestijd en heeeel vaag streepje. Is dit dan al een indroger? Ik heb na een paar uur een druppeltje water erin gedaan maar het vage streepje blijft. Ik ga over 2 of 4 dagen nog een keer testen maar wat moet ik hier nu van denken
Heb je een foto? Ik vind dat kruidvattesten altijd wat langzamer opdrogen.. anders over 2 dagen weer een keer testen. Succes!
Ik weet niet of de kruidvat testen veranderd zijn, maar een jaar geleden duurde het opdrogen erg lang. Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen
Ik ben ook benieuwd of je er een foto van heb misschien dat het streepje er al stond en steeds donkerder is geworden dat zal mooi wezen toch hihi
Oja en ik vond ze in 2013 ook wel langzamer dan in 2011 met me zwangerschap hoor in ieder geval niet zoals ik toen gewend was want geloof me heb er bij beide zwangerschappen wel wat tegen aangegooid
Om het hele verhaal nog ingewikkelder te maken.. Het is al begonnen op 5 maart, die avond seks gehad en erna achtergekomen dat ik de pil was vergeten dus nog ingenomen op 6 maart samen met de pil van die dag. Die zondag ook nog seks gehad maar het was allemaal in de 2e week dus volkomen veilig dacht ik nog. Uiteraard voor de zekerheid 2 testjes gedaan van cb allebei dik negatief dus heb het naast me neergelegd. Heb daarna niet meer gelet op kwaaltjes of iets dergelijks. Tot de steekjes bleven aanhouden en mn darmen heel onrustig waren al een paar dagen. Het zat me niet zo lekker dus vanochtend weer een testje gedaan en zag ik dus een heeeel licht streepje. Of ben ik de enigste die het ziet?? Als het zo zou zijn had ik nu toch wel een knaltest moeten hebben offff? Hij kan ook niet op eisprong hebben gereageerd want die hoor ik dus niet te hebben met de pil, waar komt dan toch dat streepje vandaan....
Hier eentje met flits van net.. Ookal zou dit nu een indrogertje zijn, zo'n streepje stond er na 6 min. ook al!
Ik zie hier geen streepje en als je begin maart in de tweede week van de strip zat,zou je nu al ongeveer 6 weken zwanger zijn. Dan zou je echt een positieve test moeten hebben. Slik je de pil door of het je een "menstruatie" gehad?
Ja daarom!! Snap er dus niks van, zeker omdat ik zelf wel een tuurstreepje zie haha.. Ik heb inderdaad in mijn stopweek gewoon gebloed dus dacht echt dat het niks was, kan alsnog dat het niks is natuurlijk!!
Sophiaatje whaaah ben dus niet gek dat ik het zie! Net nogmaals een druppeltje water erop gedaan, je zag de test mooi doorlopen maar het streepje staat nog steeds! Ga denk maandag weer testen. Ik ben inderdaad aan de pil omdat we nu nog niet aan kindjes willen beginnen, maar mocht het nu zo zijn is het echt van harte welkom!
Is deze foto duidelijker? Heb vlak voor de foto er nogmaals een druppeltje water op gedaan en lijkt nu ook iets duidelijker, of reageert de test dan op water
Nog duidelijker ja ze zeggen toch als je er water op gooit en de streep blijft staan dan is het "echt" positief.. Volgens mij zou je wel een beetje teleurgesteld wezen mocht je toch niet zwanger wezen of heb ik dat fout zit een beetje in t zelfde schuitje ook niet nog een kindje willen maar in december als de jongste twee is er pas voor gaan en dan de laatste we houden het bij drie maar ben dus nu al zwanger me zere borsten bleven aanhouden terwijl ik niet ongesteld werd en ja "eigen schuld" ook al deden we het veilig de pil zat ik niet aan anders moest ik weer ontpillen etc en je weet maar nooit hoe lang t duurt etc etc t was een gigantische klap eigenlijk hoor want je denkt goed op te letten haha maar ja onze wens heeft zich eerder gemeld prima ben er al helemaal aan "gewend" zo gewend dat ik vandaag nog een test waag en hopelijk een knaller haha
Wauw Sophiaatje gefeliciteerd!! Ik hoop ook dat je een knaltest hebt! Ben jij dan ook een paar keer de pil vergeten? Ja ze zeggen dat inderdaad dus snap nu niks meer van dat streepje. Had eigenlijk getest om nog een keer negatief te zien maar nu raak ik toch wel in de war haha.. Het zou inderdaad best zo kunnen zijn dat ik een beetje teleurgesteld ben mocht het niet zo zijn, of is dat raar? Ik heb nu wel zo iets van mocht het zo wezen is het welkom zo niet, dan nog even beter opletten met de pil 😈
Heb je de pil slordig geslikt dan dat er kans is op zwangerschap? Anders is de kans echt minimaal. Ik zie ook geen streepje overigens, maar ben dan ook een slechte tuurder (heb niet voor niets contactlenzen ) Misschien is het in jouw geval raadzamer om een CB Digitaal met wekenindicator te doen. Schijnt net zo gevoelig te zijn als de Kruidvat 2 voor 5 euro en je hebt duidelijkheid in tekst. Geen getuur naar mogelijke streepjes. Waarom stop je niet met de pil in overleg met je partner als je wens zo vreselijk groot is? Of is er een reden dat het nog niet kan?
Nee ben er maar 1 vergeten dus vond het ook allemaal onmogelijk! Heb deze test gedaan omdat het me toch niet lekker zat en zag dus nu een licht streepje, vind het maar raar. Ik ga maandagochtend nog een keer testen kijken wat die aangeeft en dan zie ik weer verder. We zijn beide nog best jong en willen er eigenlijk nog mee wachten. Vandaar dat ik de pil nog slik.