dit is de eerste keer dat ik ovulatiestesten gebruik. Uit nieuwsgierigheid eens getest op dag 8 en 9... Ik zie nu al donkere streepjes, moet dit dan nog donkerder worden? Dames die meer ervaring hebben hiermee?
Bij mij worden ze nooit donker vreemd genoeg daarom zeg ik altijd maar dat je gewoon moet beginnen met klussen
Oeh das een lastige! Bij mij lopen ze echt op en af bij jou blijven ze stil staan. Geen idee wat dat stilstaan inhoudt maar een echte knaller kan ik niet echt vinden. Doortesten en evengoed zoveel mogelijk vrijen?
Ik vind die onderste al behoorlijk duidelijk hoor Niet iedereen heeft altijd elke maand een knaller. Bij mij is de test de ene maand gewoon 'normaal' positief (zie altijd wel duidelijk de piek) en de andere maand heb ik echt een super knaller. Ik zou het in jouw geval zeker goed gezellig gaan maken!
Niet zwanger toevallig? ovulatietest kán reageren op hcg.. Maar bij mij lopen ze ook meestal wat op, met een echte knaller (test streep dus nog donkerder dan controlestreep) tijdens LHpiek. Door testen, eventueel 2× per dag, en lekker om de dag aan de klus succes!
Ik gebruik vanaf deze maand precies dezelfde ovulatietesten!! Bij mij zien ze er nu zo uit. Ik wist ook niet hoe duidelijk deze kan worden, dat is bij elke testen om weer anders. View attachment 510432
Hoezo? Deze ovulatietesten zijn allemaal nog negatief, dus ik zie niet in wat dit dan met een mogelijke zwangerschap van doen heeft? Als het allemaal positieve testjes waren geweest, dan kon ik me je idee nog wel voorstellen overigens. TS: hoe lang duurden je laatste cyclussen? Aan de hand daarvan zou je ook enigszins kunnen afleiden wanneer ongeveer je eisprong zou moeten gaan plaatsvinden namelijk.
Ik zou nog even doortesten. Over het algemeen heb je altijd wel LH in je lijf waardoor er altijd wel een streep te zien is op een ovulatie test. Om een positieve test te hebben moet ie even donker of donkerder zijn dan de teststreep.
Gisterenavond kwam er inderdaad een knaller tevoorschijn 😄 Nog donkerder dan de controlestreep! Dan maar lekker gezellig gemaakt.. Hopelijk nog op tijd! Vnvd zet ik de foto er even bij met de overduidelijke streep. Bedankt voor de reacties!!!