Zou mijn ei nu nog komen?? (Eerste echte cyclus dat ik weer test)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by KleinMeisje93, Feb 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames.

De meeste van jullie weten dat ik een ma heb gehad in januari.
    Ik kreeg van 5 tot 10 februari een lichte bloeding maar heb deze maar als menstruatie gezien,, soms zat er bruin bloed bij maar het was erg weinig.
    Nu zou ik op cd 13 zitten en ga naar uit van 31 dagen cyclus.

Zou mijn ei nog komen?? (Zie foto)

Liefs, KleinMeisje.

2. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Als je uitgaat van een cyclus van 31 dagen en gemiddelde LF van 14 dagen dan zou je ei springen op dag 17. Dan verwacht ik een positieve test rond dag 15-16.
    Nog maar even doortesten:)

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Je ei kan zelfs nog op dag 19/20 kunnen komen bij een cylcus van 31 dagen. Maar als je cylcus langer gaat zijn dan 31 dagen komt je ei ook nog later.

Aan de hand van ovulatietesten is niet te zeggen hoe lang het nog gaat duren voordat je ei springt.

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hoe kan je nu al op cd 13 zitten terwijl je van de week een zwangerschapstest had gepost?

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Dat was wellicht nog het laatste restje hcg wat ik nog had want had gister opnieuw getest en was helemaal negatief,, dacht in eerste instantie dat het een innestelingsbloeding was maar aangezien het net zo lang duurde als mijn normale menstruatie lengte ben ik er maar vanuit gegaan dat het toch een lichte menstruatie is geweest vandaar dat ik dan nu op cd 13 zou zitten.

6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,067
    17,022
    113
    Ik val een beetje in herhaling gezien ik dit in al je topics van de afgelopen dagen/weken gezegd heb: je cyclus kan flink in de war zijn na een miskraam/MA.

Het is dus absoluut niet te zeggen hoe lang je cyclus zal zijn, hoe lang je LF zal zijn, wanneer je dus ovuleert, etc, etc.

Aan de hand van negatieve ovulatietesten is überhaupt niet te zeggen of je ei er aan komt en wanneer die springt. De testen kunnen oplopen en dan knallen, of opeens uit het niets knallen.
    Je kunt doortesten en afwachten, veel meer kun je niet doen.

Share This Page