Hi iedereen! Voor mij is dit de vierde ronde maar de eerste ronde met ovulatie testen. Ik gebruik de z&k dipsticks. Vanwege een onregelmatige cyclus ineens hiermee begonnen. Volgens de ff app zou mijn ovulatie deze ronde rond cd20 vallen, maar nu twijfel ik of het misschien al eerder is vanwege het donkere 2e streepje. Foto bijgevoegd. Ik hoor graag wat jullie denken Uiteraard blijf ik gewoon doortesten dagelijks
zou heel goed kunnen dat hij deze ronde eerder komt. Je streepje is al aardig donker inderdaad. Ik hoop het voor je! Doortesten idd.
Ik zal het inderdaad in de gaten houden nu. Misschien morgen ochtend en avond weer even peilen haha En voor nu maar alvast gezellig doen Bedankt dames!
Bij mij werden die Z&K ovulatietesten nooit heel donker. Maar inderdaad: gewoon doortesten en regelmatig klussen, dan zie je aan de oplopende of aflopende testen of je op dag 14 een piek had. Veel succes!
Aan de hand van deze testen kun je niet zeggen wanneer je eisprong komt.Ze kunnen vaker op en aflopen voor je een knaller hebt,of een knaller uit het niets,alles kan. Het is dus niet zo,dat als je test nu afloopt,datje dan je piek hebt gehad.Je hebt je piek pas te pakken als beide streepjes even donker zijn,of de teststreep donkerder dan de controlestreep.En vooral deze testen van zwangerenkids staan er juist om bekend dat ze echt mega kunnen knallen.
Eens met Pipo, ik gebruikte deze ook en had soms rond CD 12 ook een oplopend streepje, daarna weer aflopend en pas op CD 20 een posi test. Ga er dus niet vanuit dat dit al je eisprong is als de streepjes niet donkerder worden maar test nog even door, het zou zo zonde zijn als je ernaast zit
Het kan dat hij gaat knallen, maar kan ook eerst weer gaan aflopen en daarna oplopen. Ik test ook met deze en heb almeerder een oploop gehad tot net niet positief, uiteindelijk een dikke week later een knal test. Gezellig maken is altijd goed en en gewoon doortesten
Dank voor jullie advies! Ik ga inderdaad gewoon doortesten, ook aangezien een cyclus van 42dgn niet zo lang terug is. Ben benieuwd hoe de test vandaag zal zijn, hoop stiekem op een knaller! Hou liever t zekere voor t onzekere Thanks ladies!
Hi dames. Inmiddels de knaller volgens mij gisteren ochtend (cd16) gehad. In de avond was de 2e test veel lichter. Alleen door werk hebben we gisteren niet kunnen klussen.. maar had toen wel de LH piek. De dag ervoor en vandaag wel (van plan) te klussen. Zou dit nog op tijd zijn? Sorry voor de vragen. Echt nog een beginner met de ov testen. Alvast super dank dames!
Bij mij liepen de testen op en af de ene dag donkerder dan de andere dag! Maar als hij eenmaal positief is dan zie je dat wel duidelijk! Hij kan dus zo ineens van een licht streepje naar een knaller gaan! Althans dat was bij mij zo!
Gaan we doen! Bedankt voor het kijken en het advies dames! En dan maar hopen dat over 2+ weken op een andere test zo'n zelfde 2e knal steep komt!
Ja, die is positief inderdaad Dan zit je goed hoor als je vandaag ook nog meeneemt. Je eitje spring binnen 24-48 uur na de eerste lh piek ( posi test) dus hij spring niet gelijk
Hi dames, Verwacht 25 feb mijn nod te hebben, LH piek gevonden dmv ov testen op cd16. Als het goed is ben ik vandaag 6 of 7 dpo. Vanwege nieuwschierigheid (eerste ronde ov testen) gisteren en vandaag een OV test gedaan. En tot mijn verbazing kleuren ze behoorlijk donker. Is dit normaal? Ik had echt een veel lichtere streep verwacht een week voor nod? Alvast dank voor het kijken dames!