Hoi, Ik heb via mp wat ovu en zwangerschapstestjes gekocht! gisteren een zw-testje gedaan en die was helaas negatief (9dpo). nu vraag ik me af, wie heeft hier ervaringen mee? testen ze snel positief? Liefs.
9DPO is natuurlijk erg vroeg.. Met mijn miskraam heb ik op 14DPO en 15DPO 2 hele lichte testen gehad, maar ik heb geen idee hoeveel HCG er toen in m'n bloed zat.. Met de ovutesten van dit merk heb ik alleen maar goede ervaringen
Thanks voor je reactie! Ik heb vanochtend weer getest en als ik de test schuin hou dan glimt het tweede streepje heel duidelijk maar als ik gewoon op de test kijk dan zie ik niet zo veel.. moest ook snel weg dus zal straks nog eens kijken of er n streepje staat. Ga straks gelijk ff naar de kv om 2v5 euro te halen ...
pfff.. Geen streepje te ontdekken. Ja als ik mijn best doe maar dat kan ook verbeelding zijn Net een kv test 2v5 euro gedaan en in eerste instantie geen streepje. Maar toen hij ging opdrogen (dat je al die spikkeltjes in je test krijgt) zag ik wel een streepje! Nu is hij helemaal opgedroogd en nu staat er geen streepje meer ja met 5 minuten achtereen turen, dan zie ik overal streepjes pfff... ervaringen?
thanks voor je reactie! klopt, je weet maar nooit maar langzaam zakt mij de moed in de schoenen sommige testen zo vroeg al positief! achja.. afwachten maar weer.. andere meiden ervaring met een 'verdwenen' streepje?