Ik ben ook bang dat je toch echt donkerdere streepjes had moeten hebben nu. Ik hoop het voor je, begrijp me niet verkeerd.
Ik wil je absoluut geen valse hoop geven, maar bij mij waren de tests 's avonds altijd aanzienlijk duidelijker dan 's morgens. Ik hoop voor je dat het toch goed zit!
Kijk ik had ook zo'n test meid, wil je geen valse hoop geven hoor...Ik was 4 dagen overtijd en kreeg ook een tuur streep zeg maar.. 2 dagen later werd ik ongie ...bleek had ik verkeerd gerekend februari is korter en was uiteindelijk maar 3 dagen overtijd... Voelde me ook niet zwanger maar ook geen ongie aankomen... Je lichaam kan je echt voor de gek houden.. Ik test daarom ook pas als ik echt dik overtijd ben zo heb je ook geen valse hoop...En het was mijn eerste zwangerschap s test die ik ooit gedaan heb... En ben nooit overtijd dacht ik maar je cyclus is nooit gelijk regelmatig en dat dacht ik of wilde ik... succes duim voor een positest voor je
Ahhh net weer getest.. Had nog testjes in huis.. Hij is weer donkerder als vannacht.. Kan geen foto maken nu.. Telefoon is leeg en camera ligt op de zaak
Ik test zelf positiever in de middag of eind middag dan in de ochtend vroeg. Misschien kun je beter de komende keren op een later tijdstip testen en elke keer rond hetzelfde tijdstip? Duim voor je!
Beetje gek dit idd....normaal plaats je ....als je zo overtuigd bent...wel sneller je foto...als ik vanuit mezelf kijk. Vlinder waar ben je nou....