Digitale ovu-test van CB

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eliz30, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dag dames

De eerste ronde na de hsg willen we er vol voor gaan. Ik heb een super regelmatige cyclus maar we zetten nu zwaar geschut in om zoveel mogelijk kans te maken.
    Nu staat in de bijsluiter van de cb ovu-test dat je ze op elk moment van de dag kan gebruiken, ook 's ochtends vroeg.

I'm confused! Ik dacht dat dat bij ovu-testen nou net niet de bedoeling was? Want eerlijk? Het zou wel stukken praktischer zijn ;)

Wie weet raad?

Bedankt alvast!

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Echt niemand die me hier advies over durft te geven?

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Klopt, die van CB kan je ook 's ochtends doen. Andere ovutesten niet. Geen idee eigenlijk wat het verschil dan is (zal wel met de gevoeligheid van je lh zijn).

Succes!

4. manouk81

manouk81 Bekend lid

21 mei 2012
    506
    1
    18
    Ik heb ze smorgens gebruikt gelijk bij opstaan. Ben op tijd begonnen omdat ik niet precies wist wanneer mijn eisprong is. Ik heb 2 dagen een pos. test gehad. Toen om de dag blijven klussen tot 2 dagen na positieve testen. Je weet nooit precies wanneer het eitje springt.
    Die maand ook zwanger geraakt. Eisprong is dus goed aangegeven door CB.
    Ter controle tempte ik ook elke morgen voor opstaan, dit kwam overeen met test. Nu bijna 13 weken zwanger. Mijn eisprong was later dan ik dacht bij een regelmatige cyclus.

Veel succes!

5. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Dank!! :D

6. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Heel fijn deze info! Dat scheelt echt onwijs veel gedoe met streepjes en uren niet kunnen drinken. Ik ben benieuwd wanneer een :D krijg.
    We gaan ons best doen! ;)

Deel Deze Pagina