hoi meiden, mijn vorig topic ging over het feit dat ik in oktober een miskraam heb gekregen op 6weken... 2weken geleden zwangerschapstest gedaan & die was spierwit (negatief) Nu gisteren 2testen gedaan & allebei positief wat denken jullie? nog van MK of terug het geluk aan onze kant?
Ik vind het er positief uitzien! Als je 2 weken geleden spierwitte testen hebt gehad kan ik me niet voorstellen dat dit nog van de miskraam komt! Ik zou over 2 dagen nog eens testen
Lijkt me sterk dat dit nog van de mk is. Sowieso is dat alweer zo'n 5 weken geleden zie ik in je handtekening, én je hebt alweer een witte test gehad tussendoor. Gefeliciteerd meid!!
Lijkt mij ook inderdaad weer een nieuwe zwangerschap, omdat je al een witte test hebt gehad. Spannend!
Zit in hetzelfde schuitje.... Onzekerheid is killing!! Tegen anderen zeg ik met m'n verstand zwanger, kan niet anders! Dus ook tegen jou!! Maar zelf geloof ik mijn eigen test ook niet ( zie mijn topic) dus ik begrijp je onzekere gevoel!
Denk zelf dat dit niet meer van de mk is hoor, helemaal omdat je 2 weken terug een negatieve test had. Dus voorzichtig gefeliciteerd!