Ik heb trouwens in mn vorige zwangerschap na een paar lichte streepjes een clearblue gekocht, ik was het zo zat om telkens te turen naar een streepje en je dan af te vragen of het nou echt of niet is. Die is tenminste duidelijk, zwanger of niet zwanger. Het geld zeker waard vind ik! Succes!
Bedankt! Ik begin het nu toch echt te geloven, haha. Ben in de zevende hemel, m'n man ook.. die moest een traantje laten, hihi. Vanmorgen nog een test gedaan, die is duidelijk! Groetjes!
Nou, daar kan je echt niet omheen hoor... Gefeliciteerd! Ik hoop dat ik de mijne er binnekort ook bij mag zetten!
Die zijn goed positief hoor! Ik teste bij mijn jongste ook niet super knallend met de KV testen maar inmiddels is ze 14 maanden dus was een prima zwangerschap Geen zorgen hoor! Zit wel goed in je buikkie! Gefeliciteerd!!!!
Bedankt meiden! Ticker durf ik nog niet te maken, haha.. Doe ik volgende week als ik 6 weken ben Ben nogsteeds onzeker hoor! Heb een mk gehad in het verleden, dus maakt het nu wat spannender, hoop dat het een plakbeeb is!