rare dromen?!?

Discussie in 'De lounge' gestart door genaio22, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    ken je dat dat je een droom hebt die je heel erg bij blijft ?

ik heb de laatste 2 keer een gekke droom gehad

in de 1e dat een man mij wou verkrachten en keihard in mijn rug sloeg en ik voelde ook echt de pijn zeg maar.

de 2e keer dat er een arts was die me zonder medeweten een medicijn had gegeven waarop ik tripte en me daarna een ruggenprik wou geven die ik niet wou heel raar toen hij me mijn ruggenprik wou geven werd ik wakker .

iemand verstand van ?:(

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik onthoud bijna alles, heel vermoeiend ;)

3. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    jeetje denk je er dan nog heel de dag aan ?
    ik heb echt een paar dromen die ik me blijf herinneren en soms ook terugkomen zeg maar heel gek

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ik weet zelfs nog 1 terug kerende droom van toen ik jong was (7/8)
    Op n grote bromvlieg vliegen naar de maan waar ik prinses was in een weeshuis :D

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Nee hoor dat gelukkig niet😀 heb het altijd al gehad. Als klein kind al..
    Ik heb ook een paar vaste punten die 1x in de zoveel tijd herhalen..
    Op google heb je wel wat sites voor dromen betekenissen. De ene site is wel positiever dan de andere.. Misschien dat je daar wat uit kan halen?

6. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    ja heb wel een beetje gegoogeld maar echt wijzer word ik er niet uit krijg bijna de neiging naar een dromenuitlegger te gaan of hoe j e het ook noemt haha

7. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Elke nacht.

8. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik droom regelmatig lucide, maar daarnaast sowieso ontzettend grote fantasie die zich uit in mn dromen ;)

Zo liep ik een x een trap op met mn aygo onder mn armen getild (dus benen door de bodemplaat, hoofd en schouders door t dak en dan dus armen om de auto heen ;))....kwam alleen de rand niet over :D
    Toen deed ik m maar om als rugzak, wel in oorspronkelijk formaat en gewicht
    Nou heel die droom was echt raar haha, heb me rot gelachen :D

Maar uhh ja onthoud ze regelmatig en afhankelijk hoe "gek" of eng ze zijn blijven ze me echt bij.

Ook wel terugkerende dromen (gehad). Vooral met vuur.

Geen idee wat t allemaal betekent ;)

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Soms, dromen over mijn zoontje onthoud ik vaak wel.
    Vannacht ook een enge droom gehad over mijn zoontje maar dan iets wat zeker niet kan kloppen want de droom speelde zich af in het verleden en is niet gebeurd. Raar genoeg wist ik dit keer wel dat ik droomde en wilde ik weten of het een goede afloop had maar dat gedeelte ben ik vergeten,...

10. doedie1991

doedie1991 Bekend lid

28 mei 2014
    660
    0
    16
    Ik droomde dat ik bevallen was van een baby hagedis... En hij ging er de hele tijd vandoor en ik dacht nog babys die pas geboren zijn kunnen toch niet kruipen. En toen had ik hem te pakken en wou hem borstvoeding geven en toen beet ie me toch hard .. Toen veranderde de hagedis in een magababy met grote tanden. En toen werd ik wakker.. Vreemde droom he haha

11. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik onthoud vaak nachtmerries en ben dan bang dat het voorspellende dromen zijn.. :(

12. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik droomde gisternacht dat m'n vriend er een ander op na houdt!!
    M'n droom was zo realistisch... Ik maakte hem woedend wakker om te vragen wie de f*ck Saskia is.

Klinkt grappig haha, maar dat was het vanmorgen niet

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb dat ook! Heb nu in een week tijd twee keer gedroomd dat mijn man vreemdging echt verschrikkelijk! De eerste Keer zat ik er zo erg mee dat ik hem de hele tijd aan z'n kop gezeurd heb ermee haha... En hij maar: "Ik heb echt geen ander!" Arme vent :)

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.153
    113
    Ja ik droom veel, ik heb er meerdere die ik onthoud per nacht. Gelukkig kan ik de meeste dromen zelf de goede kant opsturen. Niet altijd. Net als vannacht dan droom ik dat iemand mij wil injecteren met iets. Dan verzin ik er zelf eenhele sterke politieagent bij die m tegenhoudt. En dan loopt de droom toch goed af.:)

15. genaio22

genaio22 Actief lid

15 dec 2013
    320
    189
    43
    jezus gek he mij lukt dat nooit een droom een andere kant opsturen ik word max wakker ik heb overigens wel een keer gedroomd dat een collega van mijn vriend mijn kind wou kopen voor 250 euro en dat ie der vervolgens maar gestolen had ik mag die man er nog steeds niet echt om hahah

16. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik droom ook altijd heel veel. En onthou ook bijna alles. Kan er soms de hele dag van slag van zijn.
    Ik heb een boek gekocht vanuit Amerika en een workshop gevolgd. Daarna staan een hele boel uitgelegd.

Wat ik bij bij jou droom lees is dat het te maken kan hebben met je personal space in je relatie. Zou dat kunnen? Dat je dat anders zou willen of niet helemaal prettig in voelt. Meer tijd voor jezelf nodig misschien?

Nu even je tweede droom opzoeken hoor:)

17. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit je tweede droom komt dit:

Een dokter/chirurg staat voor dat je iets uit je leven wilt halen. Ergens mee af wilt rekenen.
    Drugs tegen je wil in betekend dat je een onplezierige waarheid moet accepteren.
    Je geeft aan dat je het kreeg van een arts. Dat kan ook betekenen dat je iets moet accepteren van iemand die het beter weet dan jij.

Hoop dat je er iets aan hebt!

Tip: schrijf je dromen meteen op. Stukje papier op je nachtkastje. En als je wakker wordt en je weet het even niet meer kan een slok water nemen helpen.:)

Deel Deze Pagina