Wij gaan in September trouwen en nu ben ik vanzelfsprekend op zoek naar een jurk. Ik vind alleen dat ze zo ontzettend duur zijn. Een jurk van 1500 euro wordt al goedkoop gevonden. Nu heb ik op internet ook wat sites gevonden die beweren dezelfde merkjurken te verkopen alleen dan maar voor 500 euro. Volgens die mevrouw kan dat omdat ze vanuit huis werkt. Maar een verschil van 1000 euro vind ik wel erg groot! Weet iemand hoe dit kan of heeft hier ervaring mee? Je zou anders toch wel gek zijn om 1500 euro voor dezelfde jurk uit te geven... Groetjes, Esther
Het kan wel hoor! maar dit zullen dan denk ik oude modellen zijn van vorig jaar of het jaar daarvoor. Mijn zus heeft ook via zo een vrouw haar jurk gekocht voor 700 euro en erg mooi.
Misschien kan je eens bij Sonja International langs in Rotterdam, daar heb ik ook mijn jurk gevonden en ik ben trouwens ook in September getrouwd! succes ermee!
hoi meid ik ga ook trouwen en mijn jurk is klaar voor 550euro! en hele mooie je kan even googelen op ti amo bruidsjurken! Zijn echt super gaaaaffff
Als ik je eens een advies mag geven... Wij zijn in maart getrouwd en ik wilde echt niet veel geld uitgeven voor een jurk. We zijn terechtgekomen bij 'De Bruidstuin' in Elburg (Veluwe). Een hele grote, luxe trouwzaak... Hele dure jurken. Maar... Ze hebben ook een apart 'uitverkoop-gedeelte' Er hingen echt heeel veel jurken, in alle maten, merken, soorten en modellen. Allemaal voor 49.- of 99.-. Dus gewoon van de laatste collectie, van de meeste is er nog maar 1 of 2. Een fantastische, uitgebreide service. Ik heb daar dus mijn jurk gekocht. Was eerst 1000.-, nu 49.-! Ik vind het echt de moeite waard om eens langs te gaan, ze hebben standaard zoooveel jurken die zoveel afgeprijsd zijn... (Ps ook schoenen hebben ze heel sterk afgeprijsd!) http://www.portamento.nl/1.htm
Enige tips voor in België zijn ook welkom. Heb een vriendin waarvan ik denk dat trouwen er stilletjesaan zit aan te komen Liefs Kitty
Female.. de bruidstuin ben ik ook geweest met mijn Schoonmoeder.. is een erg mooie zaak en inderdaad goedkoop.!
misschien iemand in de familie die handig is en het zelf laten maken (of namaken) gewoon ergens goede kwaliteit stof halen en je eigen stijl creeren Succes met zoeken naar een bruidsjurk
Kijk eens op www.anastasi.nl zij is een bruidsjurk ontwerpster en ontwerp de jurk helemaal zoals jij het wil. Echt super mooi en niet duur. Ik heb me de hele dag een prinses gevoeld in de jurk zoals ik het wilde. Veel plezier met de voorbereidingen.
Haha, wilde ik ook gaan noemen, heb zelf ook ee n jurk van haar aangehad Is idd super, ze maakt alles helemaal op maat voor niet veel geld. Je kan uit de standaard collectie kiezen of iets helemaal naar eigen ontwerp laten maken (die van mij was een combi van 3 andere jurken )
Mijn jurk was ook rond de 500 euro, maar dat omdat alles voor de helft wegging want die winkel ging dicht. Er zat er 1 bij die voor mij gemaakt was, er hoefde niks aan veranderd te worden. Gewoon wit, met lange mouw heel mooi, heb ook een zilverkleurige en een rode aan gehad.
Ik had een "oud" modelletje van 2 jaar...staat in me album. Hartikke leuk mooi en opmaat gemaakt (na wat weekjes sonja bakkeren ) was 550 euro. (maar de winkel waar ie vandaan komt is gestopt...die mevr. is met de vut..) Maare is dus wel goed mogenlijk
die winkel zit in wernhout nietwaar? ik heb daar mijn jurk gekocht met alles erop en eraan ben je nog 1200 euro kwijt maar das iig goedkoper en ja het kan ze heeft prachtige jurken hangen...ik ga morgen passen, ben alleen zo zenuwachtig dat t nog niet goed is ik hoor het wel als je meer vragen hebt!
Mijn jurk was ook uit de vorige collectie. Hij was ineens 750 euro goedkoper En het was meteen die jurk! Heb me de hele dag een prinses gevoeld. Fotos staan geloof ik in mn album
Mijn Jurk heb ik ook in de "uitverkoop" gekocht. De zaak ging verhuizen en deed alles voor de helft van de prijs weg. Die van mij koste toen geloof ik 800 euro en daar kwamen toen nog 200 euro vermaak kosten bij dacht ik.
Mijn jurk was wel een beetje duurder... Heb een lieve mama Maar of het kan 1000 euro goedkoper? Vast wel.. Je kunt altijd een kijkje nemen toch? Voor die 1000 euro (minder) zeker wel!
Ik heb mijn jurk in Purmerend bij Le Mariage gekocht. Toen ik de jurk ging uitkiezen was ik net zwanger, toen ik ging trouwen 7 maanden en de jurk was echt perfect ! Prijs is zeer redelijk, mijn jurk was 350 euro !
zo'n mama heb ik dus ook. ik ga volgende amand trouwen. 8 februari. Mijn jurk was ook wel aarig aan de prijs. (over de 2000 euro)