We hebben 4 jongensnamen over maar kunnen niet goed kiezen. Onze andere zoon heet Jan. Ik ben benieuwd wat jullie het leukst daarbij vinden! Marijn Tijn Arne Julian Gr Trix
Ik heb ook op Tijn gestemd. Marijn en Arne zijn beide niet mijn smaak, Julian vind ik wel weer leuk maar daar zit ook een "jan" uitspraak in en vind ik hierdoor niet zo logisch bij elkaar.
Vind Julian het leukst, maar niet bij Jan passen en er zit ook 'jan' in zeg maar. Ik zou kiezen voor Tijn
Ik heb niet gestemd. Ik vind Julian leuk maar deze past totaal niet bij Jan, de andere 3 vind ik verschrikkelijk..
Toen ik de namen las dacht ik Julian is het leukste.. Maar toen ik las dat het bij jan moest passen,, nee dat echt totaal niet de andere namen vind ik ook niet heel erg geweldig erbij sorry.. Als ik aan jan denk, denk ik meer aan namen zoals Piet Henk Jos Wim Koen Kor
Ik vind alleen Julian er niet bij passen, de andere namen wel. Ik denk dat ik Marijn en Arne het leukst vind maar het zijn niet mijn namen. Ik ken een Jan met een broertje Pieter.
Ik zou voor Tijn gaan. Julian vind ik er niet bij passen en Marijn vind ik meer een meisjesnaam! Tijn is heel leuk!
Per ongeluk op Julian gestemd maar ik had niet gezien dat jullie zoon Jan heet.. dat vind ik echt geen mooie combinatie. Tijn zou ik doen!
Bedankt voor jullie reacties.....we twijfelde ook over de combi jan en julian...dus goed om jullie mening te horen
Ik vind Marijn wel een leuke naam, maar niet icm Jan. Dat doet me dan denken aan die politicus, Jan Marijnissen.