Ja dat wel, tuurlijk, maar als je zulke dingen gaat noemen dan gaan mensen dingen denken, niet gek toch? Dan had je dat voor je moeten houden... Overtrokken weet ik niet..je zegt dat je niemand volgt en dan ineens komt Mandy dat je haar volgt is ook niet zo netjes toch?
Twitter topic mag van mij gesloten blijven hoor. Dit gaat om een prive clubje. Hoeft niet nar gevist te worden. Jammer dat het tofste zper niet open gaat. Zonder meer af te dwalen dan.
Met niemand volgen bedoelde ik dat ik niet zomaar tweets lees! Mandy zit tussen mijn contacten en nog een aantal anderen van zp. Als ik dit expres zou hebben zitten uitvlooien, zou ik toch niet zo stom zijn om het zo te brengen? Nogmaals, en voor de laatste keer: Er stond een vette knipoog achter dus neeeeee....ik bedoelde er niks mee.
waarom mag tofste zper niet open dan? en een knipoog zegt niet altijd dat je niets bedoeld. Als je een knipoog van een vent krijgt wilt ie ook met je palen.
Iemand volgen op twitter die je kent, is iets anders als overal gaan checken of iemand wat over zp zegt. Dus echt vreemd vind ik het niet dat Elmo volger is van 1 iemand. Ik heb ook een aantal zpers in mijn hyves en facebook, dat lijkt me zo gek niet (trouwens niet echt netjes om Elmo's echte naam hier te gaan noemen!)
Waarom zeg je dat dan niet gelijk? Dan krijg je er ook geen misverstanden mee. En misschien ook verstandig om dat soort dingen niet meer te melden in topics, omdat het er niks mee te maken heeft... Moet dan wel even zeggen dat ik het heel fijn vind dat er eindelijk eens iets zoals dit open mag blijven en er gediscussierd mag worden. Hopelijk gebeurt dat vaker, zou bij veeeele een hoop frustraties en irritaties schelen. Ik zou zeggen denk daar, als team, eens over na. Niet alles hoeft meteen dicht gegooid te worden, als je open bent bereik je veel meer dan als je alles maar dicht gooit en geheimzinnig gaat doen. Dat roept vragen op bij iedereen en onderling wordt daar dan denk ik wel flink over gepraat/gespeculeerd!!
Als mijn broer tieten had, was het mijn zus. Ik zeg ook wel eens iets wat beter niet had gekund omdat het anders wordt opgevat.
Ja maar hoe vaak moet Elmo nog zeggen dat het zo niet bedoelt was? Het is wel klaar nu toch? Ja ze had niet moeten linken naar twitter, vind ze zelf ook. Klaar toch? Om er nou zo over door te gaan, het is nu toch duidelijk?
Nou het was misschien inderdaad niet netjes om haar echte naam te noemen. Sorry ook voor dat. Maar ook ik was even boos. Het is verder uitgesproken en denk inderdaad dat we het nu beter maar even kunnen laten rusten.
Alles is nu wel zo'n beetje gezegd. Ik hoop oprecht dat jullie over mijn woorden nadenken. Wat mij betreft mag het topic nu wel dicht, ik denk dat andere berichten niet veel meer toe zullen voegen. Slaap lekker allemaal!