Heb even teruggelezen, maar jee.. Respect hoor! Ik wens jullie heel veel succes! Ben benieuwd hoe het gaat
Ohh spannend!! En ik ga net op vakantie de 29e dus hopelijk kan ik nog op tijd je update lezen. Succes BB en ga voor je duimen!
Hoi Betty, Het aftellen is nu echt begonnen. Super spannend hoor! De zwangerschapstest is inderdaad al snel, maar dat klopt bij een blasto van 5 dagen. Ik blijf je volgen. Succes!! Lfs Sanst
Bijna iedere keer als ik bedenk dat mijn 20weken echo inmiddels al bijna is, denk ik erachteraan: dan heeft Betty 'haar' terugplaatsing gehad! Je bent niet de enige die aftelt merk ik hier ook. Het is je zooo gegund! Heel veel succes. Hoe gaat het met je?
Zo edn bijzonder mooi traject. Ik hoop echt dat jullie over een maand of 9 een prachtbaby hebben. Heel veel succes.
Voor jou ook spannende tijden Kara!! Hier voel ik me moe. Heb lang last gehad van de jetlag (normaal na Amerika helemaal niet), mijn cyclus was afgelopen maand van slag door de IVF-troep en het hele afwacht-proces kost een hoop energie. Ik sleep mezelf echt naar mijn werk deze dagen en kan niet wachten tot we vrijdag naar Italie vertrekken. Hoop echt even op te laden daar, want het wordt nog stressvol genoeg de komende maanden!
Spannend nog paar daagjes tot terugplaatsing! Geniet van je vakantie in Italie even baterijen opladen.
Bedankt OZ! Vandaag over 2 weken weet ik gewoon of ze zwanger is. Heel onwerkelijk! Neem mijn laptop mee, dus zal zeker even verslag uitbrengen donderdag na de terugplaatsing.
betty ook hier zit iemand die met je mee leeft. Ik hoop dat jullie over 2 weken zwanger zijn. Mocht de aankomende onze ivf lukken dan lopen een beetje samen op. Het is je zo gegunt
Hoi lieve Betty! Geniet van je vakantie in Italië!!! Donderdag de terugplaatsing wat spannend! Ik denk aan je