Ben al vanaf 05.00 uur wakker. Volslagen nutteloos, want door het tijdsverschil is het net middernacht geweest in Amerika De komende uren gaat daar toch nog niks gebeuren. Ik hou jullie op de hoogte!
het is gewoon rete spannend dus logisch dat je vroeg op bent. Succes met wachten want het zal wel een lange dag worden. Ik hoop dat jullie een mooie plakker hebben.
Dé dag is hier! En hij begon ook al zo vroeg bij jou . Ik duim met al mijn duimen (2), en hoop met al mijn hoop dat het deze keer meter blijvend raak zal zijn.. En zo niet, dan de volgende keer. Maar nu eerst hopen op een goed verloop vandaag!
Alles is voorspoedig gegaan! De cryo is prachtig ontdooid en de transfer verliep erg "smooth" zoals de amerikaanse arts zei. We zouden skypen met de draagmoeder en haar man tijdens de transfer, maar omdat we aan het gardameer zitten ging het niet helemaal goed met het bereik. Daarom heeft haar man er een filmpje er van gemaakt. Je ziet prachtig op scherm hoe de embryo opgezogen wordt en daarna op echoscherm hoe en waar hij geplaatst wordt. Achteraf was het een geluk bij een ongeluk dat skype niet werkte want nu hebben we een prachtig filmpje dat we gelijk naar onze ouders en vrienden konden sturen. Jeetje! Weer een stapje gezet. Volgende week vrijdagavond horen we of haar test positief is. Dat wordt een lange, lange week (maar ik ben inmiddels wel gewend aan wachten ) Liefs BB
Wat een super stel hebben juist als draagmoeder plus man. Wat super dat de man gelijk een filmpje heeft gemaakt van het geheel. Ik hoop dat jullie volgende week vrijdag een mooie test hebben.
Super nieuws! Wauw! Hier draaien mijn duimen ook voor jullie op een prachtige positieve test volgende week vrijdag!!!
Wauw! Gefeliciteerd met de goede ontdooiing en perfecte plaatsing. Wat een heerlijk idee dat jullie hier een filmpje en dus blijvende herinnering van hebben. Nog fijner dan live meekijken!
Wow, missie volbracht. Heb je verhaal in 1 ruk gelezen. Ik gun je de kers op de taart volgende week vrijdag enorm. Wat ben jij een dappere vrouw.
Ik heb vanmorgen je topic ook in een ruk uitgelezen. Heb veel respect voor wat jullie hebben doorstaan en hoe positief jullie er in staan! Mijn duimen draaien voor een positief resultaat straks! Hopelijk vliegen deze zenuwslopende wachtdagen snel om. Geniet van de vakantie en ik duim voor een hele mooie zwangerschap!
Ik heb je verhaal van afstand gevolgd. En na al die tijd is het dan nu zover!!! Een halve week is voorbij! Ik duim mee!