Mijn traject: IVF icm draagmoederschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Betty Barclay, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
  2. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ben al vanaf 05.00 uur wakker. Volslagen nutteloos, want door het tijdsverschil is het net middernacht geweest in Amerika :cool:
    De komende uren gaat daar toch nog niks gebeuren.

Ik hou jullie op de hoogte!

3. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    het is gewoon rete spannend dus logisch dat je vroeg op bent. Succes met wachten want het zal wel een lange dag worden. Ik hoop dat jullie een mooie plakker hebben.

4. Ellen8

Ellen8 Actief lid

8 apr 2013
    414
    96
    28
    Van een stille meelezer: ik duim voor jullie mee vandaag! Het is jullie zo gegund!

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Spannend! Heel veel succes gewenst.

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Spannend, ik hoop met jullie mee ;)

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Dé dag is hier! En hij begon ook al zo vroeg bij jou ;). Ik duim met al mijn duimen (2), en hoop met al mijn hoop dat het deze keer meter blijvend raak zal zijn.. En zo niet, dan de volgende keer. Maar nu eerst hopen op een goed verloop vandaag!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.881
    113
    Noord-Holland
    Oja het is vandaag!!! Spannend! Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt!

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    #209 Betty Barclay, 21 aug 2014
    Laatst bewerkt: 21 aug 2014
    Alles is voorspoedig gegaan! De cryo is prachtig ontdooid en de transfer verliep erg "smooth" zoals de amerikaanse arts zei.
    We zouden skypen met de draagmoeder en haar man tijdens de transfer, maar omdat we aan het gardameer zitten ging het niet helemaal goed met het bereik. Daarom heeft haar man er een filmpje er van gemaakt. Je ziet prachtig op scherm hoe de embryo opgezogen wordt en daarna op echoscherm hoe en waar hij geplaatst wordt.
    Achteraf was het een geluk bij een ongeluk dat skype niet werkte want nu hebben we een prachtig filmpje dat we gelijk naar onze ouders en vrienden konden sturen.

Jeetje! Weer een stapje gezet. Volgende week vrijdagavond horen we of haar test positief is. Dat wordt een lange, lange week (maar ik ben inmiddels wel gewend aan wachten ;))

Liefs BB

10. sjak

sjak Niet meer actief

Gefeliciteerd!! En veel succes in je wachtweek. Zo snel al testen, dat is wel fijn voor jullie.

11. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BB spannend, geniet van je vakantie en duimen voor een positieve test volgende week vrijdag!

12. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Goed nieuws!! Ontzettend fijne week, met weer een nieuw portie wachten, maar zo far so good

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Wat goed! Zoooo spannend!

14. Hyper

Hyper Bekend lid

30 dec 2012
    513
    0
    0
    Wat een super stel hebben juist als draagmoeder plus man. Wat super dat de man gelijk een filmpje heeft gemaakt van het geheel. Ik hoop dat jullie volgende week vrijdag een mooie test hebben.

15. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wow wat mooi een filmpje voor jullie gemaakt. hoop op een mooie test volgende week vrijdag..

16. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Super nieuws! Wauw! Hier draaien mijn duimen ook voor jullie op een prachtige positieve test volgende week vrijdag!!!

17. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Wauw!
    Gefeliciteerd met de goede ontdooiing en perfecte plaatsing.

Wat een heerlijk idee dat jullie hier een filmpje en dus blijvende herinnering van hebben. Nog fijner dan live meekijken!

18. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wow, missie volbracht. Heb je verhaal in 1 ruk gelezen. Ik gun je de kers op de taart volgende week vrijdag enorm. Wat ben jij een dappere vrouw.

19. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen je topic ook in een ruk uitgelezen. Heb veel respect voor wat jullie hebben doorstaan en hoe positief jullie er in staan! Mijn duimen draaien voor een positief resultaat straks! Hopelijk vliegen deze zenuwslopende wachtdagen snel om. Geniet van de vakantie en ik duim voor een hele mooie zwangerschap!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ik heb je verhaal van afstand gevolgd.
    En na al die tijd is het dan nu zover!!!

Een halve week is voorbij!
    Ik duim mee!

Deel Deze Pagina