Goed zenuwachtig hier!! Ik stalk haar de gehele dag met en? en? en? Voel je al iets? Maar die vraag is volslagen onzinnig want ze krijgt een hele hoge dosis utrogestan. Ik heb dat spul zelf bij 3 zwangerschappen gebruikt en als het iets doet dan is het wel zwangerschapssymptomen imiteren... Ik kon niet de trap oplopen zonder mijn borsten vast te houden en mijn emoties vlogen alle kanten op. Kortom; ik kan niks opmaken uit haar antwoorden Vrijdagochtend krijgt ze een bloedtest, en vrijdag eind van de middag krijgt ze de uitslag. Amerika-tijd dan... Als zij de uitslag krijgt is het hier waarschijnlijk al bijna middernacht.
Die hou ik redelijk intact gelukkig, maar ik ben wel al een paar dagen voor 5 uur wakker. Voel me dan net een klein kind dat op schoolreisje gaat en wakker schrikt stijf van de spanning
Zijn alweer thuis sinds zondag! Mijn man kon echt nog maar 1 weekje weg helaas. Dat is het lastige van een eigen bedrijf. En met wat geluk zitten we eind dit jaar nog voor de 20-wekenecho in Amerika. Vrije dagen zijn dus kostbaar. Bedankt dat je zo meeleeft lieve Maria!
Bedankt Wensdroom! Ik vergeet trouwens nog te vertellen dat ik een hele zooi zwangerschapstesten op amazon heb besteld. Die worden morgen bij haar bezorgd. Ik projecteer mijn eigen testverslaving op mijn draagmoeder Ik hoop STIEKEM dat ze er dus donderdagochtend of vrijdagochtend eentje gebruikt.
Ohh zo spannend Betty. Hoe blij ik ook ben dat ik op vakantie ben vrijdag baal ik een beetje dat ik een week moet wachten om hopelijk jullie goede nieuws te lezen. Mijn duimen draaien voor je!
Hoi meiden, ik heb slecht nieuws helaas Ik had testen laten bezorgen bij mijn draagmoeder. De beste vroege testen van Amerika (First Response), en ze heeft zojuist negatief daarmee getest. Slechts 1 dag voor NOD, terwijl ze tot 6 dagen voor NOD gebruikt kunnen worden. De kans dat de bloedtest morgen nog positief is is daarmee tot minder dan 1% gereduceerd. Ik moet echt even slikken en mezelf herpakken. Had echt het gevoel dat het geluk nu eens een keer met ons zou zijn. Helaas moeten we nog ietsje langer vechten.
Jeetje wat balen . Het zou zo mooi zijn geweest en het ging ook zo goed! Ik zag dat de tp de 21e was? Als je uitgaat van NOD op de 29e zou dat betekenen dat je al 2 dagen na tp zou kunnen testen en dat lijkt me sterk... Dat je met een blasto eerder kan testen geloof ik wel en wellicht had ze een licht streepje moeten zien vandaag op een gevoelige test, maar hier in NL zouden ze het vast als 'te vroeg' bestempelen. Ik wil je helemaal geen valse hoop geven of de testdatum ter discussie stellen hoor, want ik weet dat je daar niets aan hebt, maar ik zou het nog niet 100% uitsluiten, al kan ik me best voorstellen dat je dat wel doet, al was het maar uit zelfbescherming... Sterkte!
Ik begrijp wat je zegt Pien, maar het is vandaag al 13 dagen na bevruchting. Zo simpel liggen de feiten helaas. Ik heb nog nooit van mijn leven (zelf) negatief getest op 13 dagen na de bevruchting en slechts 1 dag voor NOD... Ik loop al te lang mee om hier nog iets hoopvols uit te halen. Vandaag minder dan 8iu HCG (daar reageert de test op) in urine geeft morgen echt geen positief beta-hcg...
Ik weet het Maria, en ik probeer ook hardop tegen mezelf te zeggen dat dit gewoon botte pech is en dat we er nog 2 hebben. Maar dat is vandaag wel heel lastig. Morgenochtend zie ik het misschien weer wat positiever in...
Ja, het wordt elke keer moeilijk om jezelf moed in de praten. Het is zo'n slopende strijd, en de ongewisse uitkomst maakt het moeilijk om mee te dealen. Ik weet het nog maar al te goed. Ik hoop heel erg, met jullie, dat alle bloed, zweet en tranen beloond worden met jullie allerliefste wens. Ik duim voor je, heel erg. Xxx
Begrijpelijk BB en nu mag je best ff heel verdrietig zijn. Het is fijn dat je nog mooie cryo's hebt, maar voor nu ist gewoon ongelooflijk balen...