Mijn traject: IVF icm draagmoederschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Betty Barclay, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk jammer! Dikke knuffel.

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb je hele topic gelezen.
    Heel veel sterkte gewenst, blijf moed houden, blijf er in geloven.
    Dikke knuffel

3. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Ahhh verdorie :(
    Toch ken ik ook meiden bij wie t gewoon heul traag ging, late innesteling, trage hcg.. Maar ja.. Iets met strohalmen en daar wilde ik zelf ook nooit aan :) wat een baggernieuws.. Knuffel!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Hele dikke knuffel...was jullie zo gegund dat het nu raak mocht zijn.

5. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Het ging de hele middag wel aardig met me. Ik bedoel, ik heb 9 miskramen overleefd. Dit voelde qua emoties gewoon als weer miskramenachtig-slecht nieuws. Dat kan ik. Dat kan ik heel goed. Ik was vanmiddag eigenlijk drukker met mijn man troosten. Die heeft heel mijn mouw onder gesnotterd, en ik heb heel lief op zijn rug geklopt en gezegd dat het wel goed kwam.
    Maar om wat positieve vibes te krijgen en echt vooruit te kunnen kijken mailde ik de kliniek voor wat eventueel de nieuwe datum zou worden. Dan had ik een mooi richtpunt. Ik ben goed in aftellen. Net zo goed als in miskraam-emoties. Maar hun antwoord heeft me echt even van mijn sokken geblazen. ik typ dit door snot en dikke tranen heen.
    Early november was hun antwoord. November. Ruim 2 maanden.
    Ik snap niet waarom en ik kan dat tijdspad echt even niet overzien. In ieder geval niet nu.
    Sorry voor dit onsamenhangende stuk, maar ik zit er echt even doorheen

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sterkte Betty. Wat een verdrietig nieuws.

7. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Oh jee Betty wat een slecht nieuws allemaal. Ben een beetje sprakeloos. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen en ik ga meehopen dat november (steeds dat wachten in de mmm is zo zwaar heb ik ervaren)jullie maand wordt

Dikke knuffel

8. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jeetje BB, wat ontzettend rot voor jullie. Het was jullie zo gegund! Wat kun je je machteloos voelen he; die afhankelijkheid van klinieken, hun agenda's en dan ook nog van vrouwelijke cyclussen, het kost allemaal zo veel tijd. Jullie geduld wordt tot het uiterste op de proef gesteld. Ik vind het heel sterk dat jullie meteen vooruit kijken en nieuwe plannen maken. Mij hebben de plannen die wij ook al snel weer maakten, en de hoop die dat gaf, altijd op de been gehouden. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop op een snelle tweede poging.

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Ik kan de woorden ook even niet vinden. Ik weet niet of het een troost is dat je het aftellen hebt moeten leren 😐😔. Ik kan je voor nu alleen maar een ontzettend groot hart, met een buisje geluk, een brokje chocola, een theezakje, en veel liefde, onder de riem steken.

10. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Meestal wordt bij ivf een rustmaand gedaan, zodat de eierstokken kunnen bijkomen van al het hormoongeweld en je je lichaam niet "stukdraait". Ik begrijp dat ze je draagmoeder ook voor de tp redelijk volstoppen met hormonen dus denk dat dat vergelijkbaar is. Het is dus wrs een gezondheidsreden. Mss kan je nog proberen er 1mnd ipv 2 van te maken?
    Maar ja.. Alle mmm meisjes kennen dit denk ik.. Dat het opeens uitloopt (wij moesten toen 3mnd wachten op intake ivf 2 en ik zat ook te janken)... Het is gewoon k#t...
    Knuffel!

11. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ach Betty, ook dat nog. Dat is eeuwen, voor je gevoel. Wat een hel is dit voor jullie. Ik hoop dat ze je kunnen uitleggen waarom. De verklaring van Sophy klinkt logisch. Wellicht is het om de kansen zo groot mogelijk te houden. Heel veel sterkte, ook voor je man. Wat hebben jullie het zwaar.

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Oh betty, dit had ik zo niet verwacht....

Heel veel sterkte!

13. wensdroom

wensdroom Fanatiek lid

18 okt 2012
    3.487
    1
    0
    heb wajong dus werk niet
    omg Lingewaard
    wat een vervelend rot nieuws sterkte

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ach nee toch Betty wat een afschuwelijk nieuws :(
    En dan daar bovenop nog eens het vooruitzicht van het lange wachten tot november :(:(
    Ik weet dat ik dat vaak nog het moeilijkste vond.
    Je wilt door, kans maken, het positieve tegemoet gaan.
    Een hele dikke knuffel!!!

15. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik kreeg gisteravond bericht dat het waarschijnlijk toch oktober gaat worden. Daar is hij dan weer: mijn silver lining. Ik ben zo'n treurige eindeloze optimist... :)
    Oktober is best goed te doen. Het is per slot van rekening over 2 dagen al september.
    We krijgen de exacte datum zodra mijn draagmoeder ongesteld wordt.

16. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty , digi hugs voor jou en op naar Oktober. Dat is het zeker zo. Respect voor jou !

17. Meid toch! :( Wat ontzettend balen dat het niet direct gelukt is. :(

Ik weet gewoon even niet wat ik verder moet zeggen. :( Sterkte met het wachten tot de volgende poging :(

18. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BB jeetje wat een rollercoaster maar met het nieuws van vandaag toch weer een beetje hoop. hoop dat het october gaat worden voor jullie!

19. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Op naar oktober dan maar!

20. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!! Oktober klinkt inderdaad een stuk beter dan november. Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt en dat je snel alweer in de nieuwe cyclus belandt. Het is inderdaad een rollercoaster... Ik duim voor jullie.

Deel Deze Pagina