Mijn traject: IVF icm draagmoederschap

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Betty Barclay, 6 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Oktober klinkt veeel beter dan november. :D

2. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Betty, wat een enorme teleurstelling en verdriet! Ik hoop dat jullie oktober weer kunnen starten. Had zo goede hoop voor jullie.

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ook Sanst... Helaas is onze gifbeker nog niet helemaal leeg! :(

Gisteravond kregen we de nieuwe datum door voor de volgende terugplaatsing. Eind oktober is in dit geval wel echt letterlijk eind oktober: de 31e zal de transfer zijn.

We hebben besloten dat we er bij gaan zijn dit keer dus op 30 oktober vliegen we weer richting NY. Geen idee of het helpt, maar het geeft me in ieder geval het idee dat ik er iets "actiefs" aan bijdraag.

Ik hou jullie tzt op de hoogte!

4. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Pfff dat duurt inderdaad nog erg lang. Zeggen ze ook waarom? Sterkte hoor, weer zo'n k-tt-ge wachttijd waarbij je alle bochten van de achtbaan ziet. Een hele dikke knuffel. Xxx

5. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik lees nu pas dat de eerste poging mislukt is :)
    Wat zwaar om weer een teleurstelling te moeten verwerken en wat goed dat je zoveel positiviteit hebt. Oktober is in ieder geval al in zicht. Het is jullie echt gegund.

6. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedankt Marjol!
    We zijn alweer 2 weken verder sinds het nieuws, dus de tijd gaat best snel gelukkig! Nog minder dan 7 weken wachten.

7. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    BB balen pas 31e.... wat duurt wachten toch ontzetten lang! Hopelijk goed nieuws voor jullie na deze terugplaatsing.

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Nog 7 weken.. Nu al aftellen maar het duurt wel lang meid..

9. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Hoihoi
    Ik wilde je alleen laten weten dat ik ontroerd ben door de link in je onderschrift.
    Wat een pech (understatement) hebben jullie gehad.:(
    En wat ongelovelijk spannend dat jullie nu in Amerika beland zijn.
    Ik ga je volgen en zal een kaarsje voor jullie opsteken, ik hoop zo dat de komende poging raak zal zijn!!! Nog zo'n 3,5 week, dus dat schiet al aardig op.
    Heel veel succes!

10. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Bedankt Zara! Doet me goed!

De plannen zijn hier inmiddels alweer gewijzigd. Niet voor wat betreft de terugplaatsing maar voor onze plannen:
    We gaan niet naar Amerika eind deze maand omdat we allebei redelijk leeg zijn. De impact van de eerste mislukte poging was op ons beiden groter dan we voor mogelijk hielden. We gaan in plaats daarvan zondag aanstaande een weekje naar Spanje. Even lekker batterijtje opladen en nog wat warmte pakken. We hopen dan weer vol goede moed de zenuwslopende 2e terugplaatsing aan te kunnen (en de vreselijke wachtdagen daarna)

Jullie horen van me!

11. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Goed zo, Betty. Heel verstandig. Ik hoop dat jullie kunnen ontspannen, al neem je het altijd mee. Dikke zoen. Xxx

12. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Betty, klinkt als een goede keuze even batterijen opladen in de zon! Heel veel sterkte met de komende spannende weken weer!

13. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi dames,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik een blog-website begonnen ben. Het is allemaal nog een beetje in de opstartfase (wordt nog veel mooier en uitgebreider), maar ik heb het gevoel dat ik in zo'n bijzondere periode van mijn leven zit, dat we daar een soort naslagwerkje van moeten maken. Plus dat er misschien andere meiden/stellen zijn die misschien ook wel deze stap overwegen en niet weten waar ze moeten beginnen. Ik zie het alleen al hier aan de vragen die ik per PB krijg.

Dit is mijn site:
    Leenbuik | Twee ouders in spé go USA

ps. Nog 18 nachtjes slapen tot de 2e terugplaatsing!

14. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ziet er nu al mooi uit, Betty. Ik blijf je volgen. Het is nu weer aftellen hè. Xxx

15. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    De site ziet er mooi uit, Betty. Ben ook geraakt door het filmpje dat je hebt gemaakt. Het is zo moeilijk om zo iets los te moeten laten. Ik duim voor jullie eind oktober!

16. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Mooie site betty, ik heb me aangemeld om te volgen :)! Ben benieuwd, nog 18 (lange) nachtjes!

17. Betty Barclay

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Oz, weer zwanger? Dat had ik even gemist meid! Van harte en ik hoop met heel mijn hart dat deze 8 maanden blijft zitten <3

Tecla, jij hebt ook een indrukwekkende reis achter de rug zeg... Je hoort ook duidelijk niet tot de categorie "opgevers" :cool:
    Heel veel succes met de naderende bevalling en veel geluk toegewenst!

18. Sanst

Sanst Actief lid

29 mei 2012
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Betty, ik blijf je volgen. Mooi blog.

19. OZ2014

OZ2014 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.180
    24
    38
    Hi Betty, yes weer zwanger nu hopen dat 5 keer scheepsrecht is :) Nog ff spannend 22e oct 6,3 weken en echo (als ik het haal....) maar we gaan voor de goede hoop dit keer!

20. Tecla

Tecla Actief lid

8 sep 2013
    167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Nee opgeven was geen optie &#128522;. Deze wens is zo sterk. Ik hoop daarom ook van harte dat het jullie gegund is via deze weg!

Deel Deze Pagina