Wat een mooie site Betty! Je filmpje is zo prachtig, ik houd het niet droog. Jammer te lezen dat de eerste poging is mislukt, ik ga nog harder duimen voor de tweede poging. Geniet van Spanje, even lekker opladen. Ik heb je site in m'n favorieten gezet. Succes meis.
Hoi meid, door de jaren heen je een beetje gevolgd.. Ik hoop ontzettend voor je dat deze de poging tot een mooie baby in jullie armen zal gaan leiden. Wat moeten jullie ervoor knokken..
Bedankt Maja en Logan! Hier een update: gister gesprek gehad met de arts in Amerika en we gaan "all in" this time. Zie de laatste blog op mijn site!
mooie blog ook! spannende beslissing, maar goed onderbouwd. jemig, wat een week wordt dit voor jou. succes!
Zo, na 2 dagen valse streepjes ga ik me hier weer 100% op richten Nog 5 nachtjes slapen tot de terugplaatsing en nog 12 nachtjes slapen tot de verlossende test. Mijn hart slaat een slag over als ik er alleen maar aan denk. Ik laat jullie vrijdag weten of het goed is gegaan!
Ben in dit topic uitgekomen door dat andere topic met die indroogsteepjes. (heel erg trouwens, ik had er ook hoop door gekregen) Ik wens je veel succes vrijdag, hoop op twee mooie plakkers voor je!
Ik duim ook weer voor je mee! Hopelijk mag dit de verlossende goede tp worden van een prachtig kindje voor jullie
T is bijna zover! Morgen 10 am east coast time gaat het gebeuren. Dat is 15.00 uur 's middags bij ons. Volgende week vrijdag rond diezelfde tijd weet ik dan of ze zwanger is. Sta STIJF van de zenuwen
Och wat spannend!! Ik dacht van; wat mogen ze snel testen, maar was vergeten dat het 6 daagse emmy's zijn Ik heb dinsdag een TP (zou eerst ook morgen) van twee 4 daagse, als ze tenminste goed ontdooien ! Ik leef dus extra mee, ha ha .
Echt, dit geloven jullie niet. Mijn draagmoeder appt net vanaf het vliegveld dat er een klein vliegtuigje in 1 van de luchthavengebouwen is neergestort en dat alle vluchten er tot nader order uit liggen. Soms he.... :x Als ze nog maar op mogen stijgen vandaag!
Ik lees dat het gecrasht is tegenover het vliegveld, dus niet op het vliegveld zelf? Hopelijk gaan ze snel weer vliegen...