Oh Betty Barclay...dat geloof je toch niet?! Kan er nog worden uitgeweken naar een ander vliegveld in geval van nood? Ik duim hier voor jullie mee, kom op kleintjes...lekker plakken en groeien in de leenbuik!! Wat een spannende week gaan jullie tegemoet poehee! Hou je taai BB.
Heb je het ergens kunnen vinden Maria? Ben benieuwd! Het lijkt er op dat ze vandaag nog weg kunnen! Godzijdank...
Hopelijk kan ze vandaag nog vliegen!! Heeeeel veel sterkte met wachten. Ik duim voor een goed resultaat
Ze zijn gelukkig gisteravond nog goed aangekomen! Ik vond het zo ongelofelijk dat dit juist NU gebeurde. Nooit hoor je iets over Wichita in het nieuws en op de dag dat mijn draagmoeder daar vandaan moet vliegen... Overigens 4 doden, dus al met al best een triest verhaal. Over iets meer dan 5 uur is de terugplaatsing!!
Ik reageer hier eigenlijk bijna nooit, maar wilde wel laten weten dat ik het heel spannend vind! Ik wens jullie ongelofelijk veel sterkte de komende dagen, brrr dat wachten is killing!! Toitoitoi!!!
Sanst, ik las je onderschrift. Wat een lange, slopende weg hebben jullie afgelegd, helaas nog niet met het gewenste resultaat. Zijn jullie nog onder behandeling in Spanje? Ik vroeg me af of je al eens een immunologisch bloedonderzoek gehad hebt? Ik wilde je eventjes een dikke virtuele knuffel geven.
En ze zijn binnen!! Volgens de arts was alles weer fantastisch (maar dat zei hij vorige keer ook, dat zegt dus helaas niet zoveel). Het baarmoederslijmvlies was mooi dik, de kwaliteit van de 2 embryo's was perfect en tijdens de terugplaatsing kwamen ze precies op de juiste plek terecht. "Looking really really good" waren zijn woorden. We hebben geskyped tijdens de procedure dus dat was best spannend! Nu 8 lange lange dagen tot vrijdagmiddag...
Fijn dat ze erg goed uitzagen nu het lange wachten! Heel veel succes Betty ik duim voor een positieve test!!!! Juul83 wat mooi dat jij ook draagmoeder ben!!!