Heb net dit hele topic doorgelezen, jee wat een verhaal! Ik hoop met heel mn hart dat je 2 beebjes blijven plakken en je eindelijk je droom in vervulling zult zien gaan! Heel veel sterkte met wachten de komende week (en dan nog een maand of 8 hoop ik voor je )
mooi nieuws!! Ook mijn duimen draaien voor jou Wat een spannende dagen ga jij nu tegemoet. Sterkte met wachten en ik hoop op een mooi resultaat.
Alweer 2 dagen voorbij. Jezus wat is dit zenuwslopend! Over 5 dagen is het gewoon zo zwart wit. OF we worden ouders. OF de embryo's zijn op en we staan weer op 0. Dat ligt zo angstaanjagend ver uit elkaar die 2 werelden. En toch hebben ze allebei evenveel kans om realiteit te worden. Voor degenen die iets moois willen zien. Via mijn website hieronder heb ik het filmpje online gezet van mijn begeleidster bij de draagmoederorganisatie. Zij is zelf ook draagmoeder geweest en daar is een prachtig kort youtubefilmpje van. Ik kijk het bijna dagelijks wel 10 keer deze week omdat het zo'n mooi happy end heeft. En die positieve energie heb ik nodig!
Wauw BB, wat een prachtig en bijzonder filmpje van je begeleidster. Ik heb gewoon geen woorden om het te omschrijven. Heerlijk happy end..iets dat jullie ook ZO verschrikkelijk erg verdienen. Het is precies wat Annemoon schrijft, dit is iets waar je (ik) dagelijks aan denkt. Als ik een klein stukje vooruit durf te denken....zodra straks de test positief is...hoe zijn jullie dan bij echo's/controles en de bevalling betrokken? Neem aan dat dat draagmoeder in Amerika gaat bevallen? Voor nu weer heel veel wachtkracht gewenst. 25% van de tijd zit erop!
Mooi filmpje snap heel goed dat het je kracht geeft en hoop ik wens je alle geluk toe.. zelf het bewijs in handen dat een draagmoeder zoiets moois voor je kan doen. Onze dochter Elize is ondertussen 17 maanden oud alweer ik gun het je van harte mijn duimen draaien want er is niks mooiers!!
ik ben een stille meelezer, maar ik gun het je zo verschrikkelijk zeg. Al zo,n lange weg af moeten leggend at het nu echt jullie tijd onderhand wel eens mag zijn. En wat een mooi filmpje kreeg er gewoon kippenvel van.
Bedankt dames! Lief!! En mama2015, verklaar je nader; ik begrijp totaal je vraag niet (als het een vraag is).
Jemig zeg... Ik heb een beetje medelijden met zulke simpele mensen. Wat zal het leven ingewikkeld voor je zijn...! @bb: gisteren je site bekeken, en het filmpje gezien wat je gemaakt hebt aan het eind van jouw periode ( ik kom even niet uit de omschrijving maar hoop dat je me snapt). Ik vond het erg indrukwekkend, en tegelijk confronterend vanwege ons eigen verlies. Aan de andere kant maakt het ook weer de verhoudingen in het leven duidelijk op een of andere manier. Sommige mensen zijn zo sterk dat ze een gigantische tegenslag weten om te buigen in iets positiefs. Ik denk dat jullie hier het school voorbeeld in zijn. Respect voor jou en je man. Liefs!
Ik snap het niet want je hebt het over dat je medicijnen spuit? Maar je video zie ik 2 mannen. @ madelin liever mijn ingewikkelde leven (in jouuu ogen), dan jou leven leiden
Dat snap ik, ik heb namelijk meer ellende meegemaakt dan de gemiddelde mens. Desalniettemin heb ik het mooiste leven wat ik kan hebben. Het is maar wat je wilt. Ik vind je opmerking erg ongenuanceerd, en een directe belediging naar Bette toe. Misschien moet je haar verhaal even lezen, dan snap je denk ik wel waarom ik zo reageer... Het filmpje is alleen bedoeld als illustratie van haar verhaal, geen kopie van haar verhaal. Ik denk dat je opmerking voortkomt uit naïviteit, en dat is op zich niet erg, maar ik denk dat het goed is te bedenken dat je iemand op deze manier heel erg kan kwetsen...
BB...duimen draaien ook hier, wens jullie heel veel sterkte met het zenuwslopende wachten. Mama2015..ik zou eerst het hele verhaal eens lezen voordat je vragen gaat stellen.En anders gewoon niet reageren.
@2015mama, ik adviseer je om de website van TS eens op je gemak te lezen (Leenbuik | Twee ouders in spé go USA). Hopelijk begrijp je dan de voorgeschiedenis en waar het nu om gaat in dit topic. Wellicht had je dit beter op voorhand kunnen doen voordat je ineens tussendoor piepte met de vraag die je stelde. Ik denk nl dat je hem dan niet had gesteld en wat respectvoller had gereageerd. Ik denk overigens niet dat je het vervelend bedoelde maar het is wat handiger om je eerst even in te lezen.