Hoi Betty, Wat gun ik jou een mega knallende YES+ a.s. vrijdag, het is je meer dan gegund na de lange weg die je hebt afgelegd. Heel veel succes met de wachtdagen!
Ik heb (bijna) alles gelezen, ik dacht dat het om een hetro stel ging. (De naam en dat ze medicijnen spoot). Ik wou er graag meer van weten dus heb zelfs die pagina als favorieten gemarkeerd om over een paar dagen te weten of het gelukt is. Zit ik op de pagina zie ik 2 mannen met een draagmoeder (neem ik aan). Dan denk ik 2 mannen willen een kind?? Terwijl ik van een "normaal" stel uitging. Je praat over dat het kwetsend over kan komen, let dan op je eigen opmerking. En hoe je overkomt! Jij weet niet wat ik denk/voel. Dus om daarop te baseren dat ik wel erg simpel ben, zegt meer iets over jou dan over mij. ik reageer niet vaak op zulke pagina's, ik vind het super super super erg (ik leef mij altijd in) maar ik vind het dan "verot" om als cyber poppetje iemand sterkte te wensen.. Ik volg het wel en hoop met de personen in kwestie mee.. maar reageren op zulke berichten doe ik niet.. Ik vind het super super super erg voor de ts, en hoop dat ze verblijd mag worden met een prachtig gezinnetje!
Heb je gelijk in! Maar ik haakte al af bij het zien van dat filmpje.. ik had echt zo iets van he? Nu ben je me echt kwijt!, echter vind ik er niks onrespectvols aan hoe ik heb gereageerd als je mijn achterliggende gedacht erover wist.. Maar goed, dit topic is geen goeie plek voor deze discussie! En waar we nu mee bezig zijn is denk ik pas onrespectvol.. Dus bij deze ik @ Betty ik volg je! En duim voor je! En voor alle andere dames die een kinderwens hebben die nog nie in vervulling is gegaan!
Lieve BB, al die jaren leef ik al met je mee. Ik laat me niet altijd horen, maar volg je wel. Wil je nu laten weten dat mijn duimen draaien voor jullie! Ik gun het je zo!!
Bedankt Evira! Lief! Jij ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Bij jou is het ook niet aan komen waaien... Geniet er van!
BB ik ben heel hard voor jullie aan het duimen, ik voel de spanning mee.. ik krijg gelijk weer het gevoel van de spanning en het moeten wachten toen wij onze poging hadden gedaan bij onze draagmoeder ik hoop op een zelfde uitslag voor je vrijdag.. ik blijf je volgen.. liefs
Wat spannend BB! Ik hoop het zo... Prachtig filmpje ook 'love makes a family' Succes & sterkte met afwachtten Liefs Bee
Ja, als er iemand is die precies weet hoe dit voelt Ik hoop straks net zo'n prachtig kindje te hebben als jouw tv-sterretje
Ik hoop echt zo dat jullie een mooie positieve uitslag krijgen, en je straks een prachtig kindje in je armen kan houden dat jullie compleet gaat maken.. heel veel liefs en bedankt voor je compliment over mijn tv sterretje.
Nog maar 3 nachtjes. Spreek je haar nu dagelijks? Hoe voelt ze zich? Ik hoop zo op een positieve test vrijdag!!
We appen dagelijks momenteel. Ze voelt helemaal niks vertelde ze vandaag. Daar zou ik van kunnen schrikken, ware het niet dat ze vorige keer van alles voelde (moe, hoofdpijn, licht misselijk) en toen was ze niet zwanger. Ik zie dit dus voorlopig maar als iets positief Morgen al 11 dpo. Ik zou willen dat ik haar al aan het testen kreeg, maar ik durf het niet te vragen. Ze vond vrijdag al heeeel vroeg (13 dpo). Ik had er meestal op 13 dpo al 3 dubbele verpakkingen KV's doorheen gejaagd.
Dan was je wel een vroegtester ! Maar 13 dpo heb je wel een duidelijke uitslag, en hoeven jullie niet te twijfelen. pff vindt het zo spannend! kijk elke dag even hier p.s onze tp is ook goed gegaan vandaag liefs
Betty, groot gelijk hoor! Dat wel of niet hebben van kwaaltjes zegt helemaal niets! De keren dat ik zwanger bleek voelde ik lang niet zo veel als toen ik niet zwanger was. Sowieso kun je met de medicijnen (draagmoeder ook in een kunstmatige cyclus TP gehad???) er al helemaal niet meer op bouwen. Maar haar snap ik ook dat ze niet zo vroeg wil testen haha. Bij mij is het btw zo dat alle keren dat ik idioot vroeg heb getest ik niet zwanger bleek. Die twee keer dat ik relatief laat heb getest (met m'n dochter met 4.2 week en nu met deze zwangerschap met 3.6 week ) bleek ik zwanger. Ik hoop voor jou op hetzelfde!!