Zo spannend dit! Ik kijk hier ook elke dag. Fijn dat jullie elke dag contact hebben. Bijna vrijdag...twee nachtjes slapen! We duimen driftig door voor een mooie tweeling...Babs en Billy Barclay
Hihi zo zie ik ze ook een beetje voor me...met kleine cowboy hoedjes op. Is maar gekheid natuurlijk...beetje humor kan de wachtspanning hopelijk verlichten. 53 uur en 56 minuten!
Oh ze wil zelf pas zo laat testen! Nou ja dan is het maar in 1x goed duidelijk. Is er daarna nog een bloedtest om het hcgniveau te meten? Ondertussen duimen we door
ondanks dat ik net als iedereen weet dat het nog geen vrijdag is kom ik hier ook regelmatig checken of er al nieuws is, tegen bete weten in. En dat komt natuurlijk niet in de buurt van hoe jij je moet voelen! Weer wat uurtjes voorbij.. Tik tok billy bob. Ik duim!!
Ja, maandag is de officiële bloedtest in het ziekenhuis. Maar die is niet zo spannend meer als ze vrijdag negatief test. Op 13 dpo zou je toch iets moeten zien op een test. Zeker als je bedenkt dat ik testen bij haar heb laten bezorgen die reageren vanaf HCG 10. Dus het is echt D-day vrijdag!
Kunnen jullie de spanning nog een beetje aan? ik brand vanavond een kaarsje voor jullie! Ik hoop zo dat ze morgen een knal test heeft!! liefs x
Stille meelezer meld zich.... Spannend! Ik hoop dat ze positief test! Mijn duimen draaien voor jullie!
Opeens is het nog maar 1 nachtje slapen! En het tijdsverschil dan.. wat onwijs spannend voor je! Je weet vast hoe laat ze ongeveer gaat testen.. ik blijf duimen!
Heel veel sterkte met wachten vandaag en ik duim ook heel hard mee dat jullie straks fantastisch nieuws krijgen.