Ik houd dit topic al een paar weken bij en ik hoop zo dat het je gegund is om over 8 maanden één of twee wondertjes in je armen te mogen houden! Heel veel succes/sterkte/plezier/wat dan ook vandaag, ik hoop op twee streepjes
D-day (zoals je het zelf noemde)!!!! Hoe laat weet je het? Kan me gewoon niet voorstellen hoe spannend dit voor jullie moet zijn. Toi toi toi!!!!
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duimen in de gloriaaaaaaa! Wat een spanning! Ik hoop het ZO voor jullie!!!!!
Ik ben ook al een tijdje stilletjes mee aan het lezen ik wacht ook in spanning af ik duim ook voor je gun t je zo !!!
Toen ik wakker werd vanmorgen moest ik meteen aan jullie denken. Ik heb mn duimen haast al uit de kom gedraaid voor jullie.
Ik heb net je hele verhaal gelezen wat een spanning. Ik wens je vandaag heel veel geluk en succes toe. En ik hoop voor je dat de draagmoeder zwanger is..
BB zie net je post op jullie website wat een verdriet en teleurstelling weer niet heel veel sterkte, dikke knuffel!!!
Ach Betty wat vreselijk, hier tranen van ongeloof dat het niet zo mocht zijn voor jullie. Heel veel sterkte...
Hoi meiden, Ik bedacht me ineens dat ik jullie hier helemaal vergeten was. Sorry! We zitten er echt even goed doorheen. Gaan zometeen naar een kasteeltje in Limburg. Even 2 dagen uithuilen in de bossen. En hopelijk bedenken wat onze volgende stap wordt. Ik vind het leven op dit moment even alles behalve eerlijk Ontzettend bedankt voor al jullie geduim afgelopen week. Wordt echt heel erg gewaardeerd <3 Liefs BB
Lieve Betty , Wat vreselijk oneerlijk... weet niet zo goed wat ik zeggen moet. Hele dikke knuffel...en enorm veel sterkte...