Wat verschrikkelijk.. Heb vooral meegelezen maar moest nu echt even reageren. Geen woorden er verder voor. Heel maar dan ook heel veel sterkte de komende tijd!
Wat een vreselijk en verdrietig nieuws. Er zijn geen woorden voor. Zo oneerlijk inderdaad. Heel veel sterkte toegewenst. Xx
Ownee wat verschrikkelijk oneerlijk en wat zullen jullie verdrietig zijn. Wil jullie heel heel heel veel sterkte wensen.
Och nee... Vreselijk meis. Tranen lopen over mijn wangen... Ik zou je heel veel willen vragen, maar denk niet dat nu de timing daarvoor is. Wil je heel veel sterkte en kracht wensen. Knuffel!
Ahh nee wat oneerlijk!! Heel veel sterkte de komende tijd!! Wat moet dit vreselijk nieuws voor jullie zijn. Hopelijk kunnen jullie een beetje uitwaaien in Limburg. Sterkte!!
Kon niet eerder kijken op je website. Dit net gedaan en ik zie nu ook de reacties hier. Ik kreeg het heel koud bij het lezen van je post op je site, brok in mijn keel. En ook frustratie...omdat ik (we) je niet kunnen helpen. Alleen meedenken, meevoelen, kaarsjes branden en duimen. De artsen die zeggen dat de omstandigheden zo ontzettend goed waren. God wat een machteloosheid. Het mag blijkbaar allemaal niet. Heel heel veel sterkte BB, de komende dagen samen. Ik hoop met heel mijn hart dat er toch weer die silver lining gaat komen. "You may have lost the battle but that doesn't mean that you can't win the war" Het gaat een keer lukken. Dat MOET!!!!
Vanmorgen al je blog gelezen, maar wist niet wat ik schrijven moest. Nog steeds niet eigenlijk... Wat een verdriet. Denk aan je!
Zo oneerlijk, zo verdrietig... Ik wens jullie wijsheid in de beslissingen die jullie zullen gaan nemen...
Wat ontzettend verdrietig Betty! Ik wens jullie veel sterkte toe om je weer 'bij elkaar te rapen', deze klap te verwerken en naar de toekomst te kijken.