Ik kan me alleen maar, met heel veel tegenzin, aansluiten bij alle dames hierboven wat een verdriet na zo'n opgebouwde spanning. veel sterkte met weer verder moeten..
ah nee wat ontzettend oneerlijk en wat verdrietig voor jullie had zo gehoopt het was jullie zo gegund.. jeetje sterkte hoor!
Wat een vreselijk triest nieuws. We hebben onze duimen eraf geduimt. Wat erg dat het niet gelukt is. Ik wilde jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd. En heeeeel dikke knuffel x
Lieve dames, Dank jullie wel voor jullie hartverwarmende en lieve woorden. Ik krijg er geen baby door, maar toch doet het me erg goed. We zijn net terug van een weekendje weg en hebben het geprobeerd een beetje te verwerken. Dat gaat uiteraard niet 1,2,3, maar met je kop in de wind lopen en een paar flinke boswandelingen maken doet wel erg goed. We hebben een paar alternatieven besproken en gaan die de komende dagen/weken even laten bezinken en kijken welke optie het beste aanvoelt. Zodra ik meer weet laat ik het jullie zeker weten! Nogmaals bedankt! Liefs BB
Lieve BB, zo te horen doen jullie het echt samen. Al heel lang knokken, zo veel te doorstaan. Wat zijn jullie sterk, al zal dat vaak niet zo voelen. Ik gun jullie heel veel goeds. Xxx
Mag ik vragen, geeft de kliniek jullie nu nog een evaluatie of advies over hoe zij jullie kansen en vervolgtraject zien? In ieder geval heel veel kracht en wijsheid gewenst komende weken!
Ha Soof. Jazeker mag je dat vragen! (je mag me ook altijd pb'en op FB als je nog meer vragen hebt ) We hebben uitgebreid geëvalueerd van de week met de arts in Amerika en de conclusie is dat we hoe dan ook niet meer verder gaan met onze embryo's. 9 embryo's in mijn eigen lijf die nooit hebben willen uitgroeien tot een volwaardige baby en 3 embryo's in een kerngezonde draagmoeder die daar ook niet wilden uitgroeien tot een baby. Dat brengt het totaal op 12 mislukkingen. Ik doe het niet meer. Ik wil het niet meer. We zijn ons dus nu aan het oriënteren op alternatieven en we naderen de ontknoping. Met iedere dag komt de oplossing dichterbij. Volgende week hoop ik jullie meer te vertellen! (doe liever nu nog geen openbare aannames voor ik weet of het voor elkaar komt). Hou niet zo van "oh, dat ging toch niet door" te moeten zeggen Liefs BB
Diep respect voor jullie Betty ! Echt...petje af. Ik blijf duimen dat jullie wens in vervulling mag gaan ,jullie hebben het zo verdiend !
Meid even een dikke knuffel voor jou en je partner!!! Wat slaan jullie je er doorheen zeg.. Petje af hoor!!! Ik hoop dat je gauw positief nieuws kan melden! Ik blijf je volgen!
Ik kwam hier na een week weg te zijn geweest met zulke mooie gedachtes hoe ik je kon feliciteren, maar wat doet het zeer om te lezen dat het weer niet geluk is. Ik lees alweer wel hoop in je laatste bericht. Ik hoop met waar je ook mee bezig is dit een oplossing voor jullie is. Het is jullie gegunt
Ik lees nu pas het verdrietige bericht van de mislukte poging. Wat ontzettend frustrerend moet dit zijn. Hele dikke knuffel!!! Ik las dat het waarschijnlijk aan jullie embryo's ligt, wat ontzettend sneu. Ik dacht meteen aan ecd, weet niet of jullie te maken hebben met verminderde zaadcelkwaliteit of juist de eicellen? Wat jullie ook gaan doen nu verder, ik wens je heel veel sterkte, kracht en succes toe! Xx
Ik hoop dat het jullie gegund is, op welke manier jullie nu ook kiezen. Het moet nu maar eens jullie beurt zijn! Dat gun ik jullie echt.
Ik lees het ook nu pas, ach ik had zo gehoopt op goed nieuws. 😪 Een hele dikke digitale knuffel vanuit hier. Ik dacht hetzelfde als Zara, ik ga ervan uit dat ze nu vermoeden dat het aan de eicel-en/of zaadcelkwaliteit ligt en niet jouw baarmoeder? Zou ecd dan idd een optie zijn en dan tp bij jezelf weer? Sterkte meis! 🙏
Hoi dames, We gaan inderdaad voor ecd! In de loop van deze week gaan we alles rond maken en zal ik een uitgebreide update geven. Bedankt voor jullie meedenken! <3
Wauw BB! Wat een heerlijk bericht! Heb heel veel bewondering voor het feit dat jullie wederom samen voor een nieuwe weg hebben gekozen. Wat zijn jullie een sterk koppel! Ik krijg gewoon een soort vlinders in mijn buik bij het lezen van je post en de gedachte dat er straks alsnog een kindje in jouw buik mag gaan groeien. Heel raar om dat zo als meelezer te voelen maar ik gun het jullie ZO! Ik ben benieuwd naar je latere update. Voor nu alvast alle succes gewenst <3
Wat fijn dat jullie eruit zijn! Ben wel benieuwd wie de eicellen gaat leveren. En nog steeds met de draagmoeder ja? Knuffel want het zal geen makkelijke beslissing zijn geweest.. hoop dat het jullie op deze manier gegund is!
We gaan idd nog steeds voor de draagmoeder. Ik wil geen persoonlijke nederlaag meer lijden. Dat vind ik steeds het zwaarste in dit hele traject (al 5 jaar). Het gevoel dat ik een mislukkeling ben. Dat ik iets niet kan wat zo'n oerrecht is van een vrouw. Ik kies er bewust voor om de volgende stap en letterlijk en figuurlijk helemaal buiten mezelf te plaatsen. Ik moet mezelf beschermen en dat doe ik op deze manier!
Oh sorry BB, de ecd wordt ook via draagmoeder! Mijn excuses voor mijn foute aanname. Na je uitleg begrijp ik het helemaal. Kan het via dezelfde draagmoeder? Nou, ik wacht je update af voordat ik nog meer gekke dingen begin te blaten :-S