Bedankt meiden! Ik heb momenteel nog het meest stress van het feit dat ik de komende 4 nachten gescheiden ben van mijn man Ik heb 10 jaar alleen gewoond toen ik ging studeren en vond mezelf altijd enorm zelfstandig, maar ik vind dit maar helemaal niks! Ik ben een pussy
Haha Betty, heb ik ook last van.. Normaal mekker ik dat het heerlijk zou zijn als ik het huis even alleen zou hebben, maar nu hij wel eens een week weg is op cursus piep ik heel anders! Slaap dan ook gewoon een heel stuk minder..
Haha Betty ,zo herkenbaar ! Hier idem dito..nooit geen moeite gehad met alleen zijn totdat we gingen samenwonen. Went zo snel . Succes de komende nachten ! Hier op zp is altijd wel iemand om je gezelschap te houden hihi
Het is zover....de vooravond van iets dat heul spannend gaat worden. De duimen zijn hier aan het voorgloeien om straks op topspeed te gaan draaien. Bij mij trouwens hetzelfde m.b.t het alleen zijn...als mijn man een paar dagen weg moet voor werk dan ga ik altijd op zijn plek in bed liggen. Hoofd op zijn kussen, dat werkt toch een soort van geruststellend. Heel veel succes ook voor hem! (en je schoonmoeder veel shop-plezier ) ''Zeg maar USA dan krijg je er twee'' Hou het hoofd koel en het hart warm BB!
Bedankt LW! En andere dames ook natuurlijk. Ik heb inderdaad vannacht op zijn plek in bed geslapen, haha. Dan was hij dichterbij me ofzo Op dit moment zijn ze aan het landen op Newark. Heb zo'n flightapp waarbij je live de vlucht kan volgen en heb op mijn werk de hele dag naar dat scherm zitten staren. Morgen om 10 uur is het zover (17.00 uur hier). Dan worden beide gedeeltes van de mogelijke baby bij elkaar gevoegd. Als ik het me goed herinner van mijn eigen IVF dan krijg ik dan vrijdagochtend per email te horen hoeveel er bevrucht zijn.
Als ik nog nagels zou hebben zou ik ze eraf bijten! Zenuwslopend moet het zijn. Maar laat het vooral het allerbeste einde ooit van deze film worden! Succes, ook hier wordt aan je gedacht.