Heel veel succes ga je volgen en vooral heel hard duimen. De stimulatie is pittig maar als het goed is heb je veel goede eitjes zo. Spuiten heb ik ook erg aan moeten wennen maar inmiddels ben ik prof, voelde me soms net een junk, menopur mengen in restaurant toilet terwijl ineens het lichtje uit ging haha. Ik zette alle spuiten in mijn lovehandels gewoon verstand op nul en erin darten. Heel veel liefs n sterkte xxxx
Herkenbaar Lindra! Ik moest gister plots nog werken maar mijn menopur moest erin om 11.00 uur. En aangezien ik zelf niet prik moest ik een collega vragen. Vrij gênante situatie vond ik dat. Voelde me inderdaad een soort junk. Heb trouwens gister al een eerste follikelmeting gehad en mijn oestrogeen laten prikken. Normaal doen ze dat niet na slechts 3 dagen stimuleren, maar ik vond het wel prettig dat er even iemand keek zo voor een grote vlucht. Mijn rechter eierstok was onvindbaar (vorige maand was hij er gewoon, dus geen idee waar hij zich verstopt), maar in mijn linker eierstok zaten al 3 follikels van 8 mm en 4 a 5 kleinere. Dat was een prima score voor 3 dagen! Mijn oestrogeen was wel al aan de hoge kant (30 keer zoveel als afgelopen donderdag bij de startecho) dus de nederlandse arts concludeerde "dat ik hard ging" Maar wel binnen de marges. Nou, ik ga zo richting Schiphol. Toch wel meer gespannen voor zo'n reis dan normaal!
Ik wens je heel veel succes en hoop op een aantal mooie bevruchtingen! Hoop dat je vanuit Amerika blijft posten!
Hoi meiden, even een update uit het pittoreske Connecticut. Vlucht ging gister goed! Hadden onszelf op luxe stoelen getrakteerd omdat we iets bijzonders gingen doen. Is wel tof als je dan bij binnenkomst van het vliegtuig naar links mag in plaats van naar rechts Nog nooit gedaan maar beviel prima! Prikken gaat nog steeds goed. Weinig klachten, hoewel ik nu wel langzamerhand mijn buik wat ga voelen en ik heb sinds gister last van lage rugpijn. Maar daar helpt paracetamol goed tegen. Het is toch geen probleem om paracetamol te slikken? Heb ik dat goed? Zometeen voor het eerst naar de kliniek hier. Ben best zenuwachtig want het is toch een ziekenhuis in een ander land en je weet niet precies wat je kan verwachten... Duim voor me! ps. Vanavond ontmoet ik mijn draagmoeder! We gaan met zijn 4-en uit eten. Gek idee he!
fijn dat je zo'n goede vlucht heb gehad. Moet wel met die plaatsen. Raar dat je met 9 miskramen en geen aanwijsbaar oorzaak niet in aanmerking komt in de nederland. Nog bedankt voor het antwoorden van mijn vraag. Ik ga voor je duimen. Succes en veel plezier vanavond
Ook ik ga je zeker volgen hier. Wat mooi en bijzonder dat je het ook wil delen met ons. Je bent nu uit eten met je draagmoeder..!! Wat een vreemde maar vooral ook mooie situatie voor nu. Was de klik in het echt net zoals online? Hoop het erg voor jullie! Om zoiets aan te gaan moet je vanzelfsprekend een grote kinderwens hebben... Maar ook veel liefde samen en dapperheid om deze sprong te wagen! Respect, en er draaien geloof ik honderden duimen vanuit hier voor een fantastisch einde van deze reis!
Ik ga jouw volgen, wat een verhaal meid. Negen miskramen en geen oorzaak... Dat is toch een nachtmerrie! Ik heb je filmpje bekeken, echt prachtig! Door de iPad heen voelde ik jullie emotie. Succes met jullie traject!
Wil jullie heel veel geluk en sterkte wensen. Hoop onwijs dat jullie wens nu echt in vervulling mag gaan. Wat een mooi filmpje..heb er heel hard om moeten huilen
Heel veel geluk en succes gewenst. Ook mijn duimen draaien. Vind je filmpje ontroerend, hield het niet droog. Ben benieuwd naar jullie ontmoeting met de draagmoeder en haar man. Wat een bijzondere situatie
Bedankt weer voor al jullie lieve woorden! Doet me echt enorm goed! De afspraak in de kliniek ging erg goed. 6 follikels links, 6 follikels rechts en de grootste waren al 12 mm. Ze verwachten (maar dat is een educated guess) dat de punctie in dit tempo woensdag zal zijn. Net mijn eerste Cetrotide gezet. (Dat is de nieuwere versie van decapeptyl) Het onderdrukt de eisprong, maar je hoeft het in tegenstelling tot Decapeptyl maar een paar dagen te gebruiken. Man, wat een klerespul! Veel vloeistof, het bijt gemeen en ik loop al 2 uur met een jeukend rood ei op mijn bovenbeen. Iemand hier daar ervaring mee? Zaterdagochtend terug voor weer een meting! ps. zaten net te eten naast Michael Douglas en Catherina Zeta Jones! Maar ik was te schijterig om een foto te maken
Ohhhhh Betty wat een top score! Met betrekking tot het spuiten ( ik ben diabeet) , nooit in een gespannen been spuiten, ik ga altijd op bed liggen en zorg dat mijn been gestrekt ligt, en anders in je bil. ( maar ik moet je zeggen dat mijn benen altijd last hebben van het spuiten) En? En? Hoe was de draagmoeder? En kon je echt niet een zogenaamde selfie maken bij de filmsterren hihi
Hoe was de draagmoeder? Ben zo benieuwd of het in het echt ook zo goed klikte Enne.. verdoven met een ijsklontje! Deed ik voor elke spuit.. even een minuutje op de plek waar je wilt gaan spuiten en dan het rotding erin dan voel je haast niets En tis Amerika.. wedden dat je aan bergen ijsklontjes kunt komen
Goede tip van dat ijs! Eten met de draagmoeder is verschoven naar vanavond. Ze hebben gisteren zoveel vertraging gehad op weg naar hier dat ze pas om 21.30 landden. Wij sliepen toen al omdat we na 1 dag amerika nog steeds half in de nederlandse tijdzone zaten. Ik kom hier een update geven als we met haar gegeten hebben! ps. Juichen voor holland met een buik vol eieren is niet aan te raden