Wow wat een bijzondere foto, en wat is het jullie gegund. Ik kan persoonlijk ook bijna niet wachten tot er meer nieuws is, spannend! Wat zijn die kindjes welkom en gewenst.
Wauw wat een mooie foto! Ik heb er kippenvel van ik duim als een dolle met jullie mee! Op naar 5 feb (leuk dag, mijn verjaardag hehe)
Iedereen die meedoet met duimen voor BB en BB-man zijn nu officieel toegevoegd tot ''De Club van Dolle Duimers''!! Lidmaatschapskosten: geen! Club-bijeenkomsten: dagelijks! Nodig om toe te kunnen treden: 1 paar duimen en 1000% inzet (en een gezonde dosis humor is meegenomen)
Jij bent echt prettig gestoord he LW Maar t helpt wel moet ik zeggen! Dank voor je leuke bijdragen <3 We horen vanmiddag of er nog embryo's ingevroren gaan worden. Ze laten ze voor cryo's liever doordelen tot dag 6 in de States. Ik heb het liefst dat er geen cryo's over zijn. We willen er echt een einde aan breien volgende week als het niet slaagt (we zijn zo moe na 5 jaar) en die navelstreng doorknippen is minder makkelijk als je nog een "uitweg" hebt in de vorm van een extra poging. ps. Marieke, ik hoop dat we ELKAAR kunnen feliciteren de 5e!
Oké, vanmiddag dus meer nieuws. Kan me voorstellen dat jullie geen cryo's willen. Klaar is dan ook echt klaar. Ik ben benieuwd naar wat er over blijft. (PS Ik ben serieus waar het moet, maar over het algemeen inderdaad in ernstige mate prettig gestoord. Om maar in Frozen-termen te blijven: een soort Olaf Ik kan gewoon soms niet in woorden uitdrukken hoezeer ik jullie dit gun...dat het gaat lukken. Daarom val ik vaak terug op een soort relativerende humor...waardoor hopelijk alsnog tussen de regels doorschemert hoe ik meeleef en meeduim )
Een stille meelever, maar jeetje wat gun ik het jullie zeg. Elke keer vertel ik mijn man hoe het jullie vergaat en roepen we dit wordt um! Zet em op, deense duimen draaien ook!
Ohhh yeaahhh! ik zie trouwens leuke mogelijkheden: stickers voor op de auto, buttons... hmm ik draaf door he on topic: ik duim heel hard hoor!!
Nou, ze hebben er op dag 6 nog 2 kunnen opslaan. 4 hadden een 'arrested development' Dat valt ons eigenlijk behoorlijk tegen. Niet dat we ze nog willen gaan gebruiken, maar wat zegt dat over de 2 die er op maandag zijn ingegaan. Hadden die nu niet ook bij de afvallers gehoord uiteindelijk? We zijn echt van een ontzettend positief gevoel naar een (erg bekend voelend) "nou vergeet het maar" gezakt in 1 dag. Nog 5 nachtjes wachten. Pffff
een reactie van een "stille meelezer" Wat een zenuwslopende dagen weer! Ik duim voor jullie hoor, dat de twee maar bij de goede mag horen, en dat er maar snel een zonnestraaltje jullie kant op mag. *duimen draaien door!*
Sorry, ik besef me dat ik er echt heel weinig verstand van heb en nu misschien een heel domme vraag stel, maar zou het in het lichaam van de draagmoeder niet een grotere overlevingskans hebben dan buiten het lichaam ??
Bagger, Betty. En dat door die stomme sneeuw. Ik begrijp maar al te goed dat jullie niet positief durven te zijn na het laatste bericht. Al zo vaak onderuit gegaan, en al zoveel moeten verdragen, dan breng je dat niet of nauwelijks meer op. Toch hoop ik met jullie op dat ene lucky shot dat jullie zo ontzettend verdienen. Xx
Lieve Betty, ik snap je gevoel, maar voor een cryo zijn held hoge eisen. Ze hebben sowieso de twee allerbesten uitgezocht voor tp. En niet het gehaald te hebben tot cryo zegt niets over de slagingskans van dat embryo. Kijk naar DD: daar vriezen ze alles in integenstelling tot sommige andere Zhen en klinieken. Het is ook een kwestie van beleid van een kliniek. Want in DD worden uit die embryo's ook kindjes geboren. Ga er dus maar vanuit dag jouw kliniek alleen met absolute toppers wbt embryo's werkt!! Wel of niet invriezen heeft ook te maken met fragmentatie, verbrokkeling van de cellen. Die embryo's kunnen prima tot gezonde kindjes leiden, maar zijn lastiger in te vriezen. Dat jullie nog twee hebben die op dag 6 (zover gaat men in nl niet eens in het lab!!!) zegt dat het absolute toppers zijn!!! En die twee in de buik zijn nog beter want anders hadden ze wel twee andere getpt! Houd moed, hoe moeilijk ook!! En wbt beter in buik dan in lab: ja! Een lab is een kunstmatige omgeving. De buik is de beste plek voor een embryo, zeker bij zo'n goede draagmoeder!! X