Lieve BB, houden jullie het nog vol? Nog contact gehad met de draagmoeder? De Dolle Duimers (heb mijn man en kind ook aan het werk gezet) gaan de weekend-shift in. Ben er trouwens van overtuigd dat de beste twee teruggeplaatst zijn, de foto was ZO mooi, en ze waren al prachtig aan het ''bijna-versmelten'' zoals iemand al zei.
We are hanging in there Vandaag 9 dpo. Als het mijn lijf zou zijn was ik vandaag begonnen met testen,maar dat zal ik haar niet aandoen. Ik probeer nog maar geduldig een paar daagjes af te wachten. Met de draagmoeder app ik dagelijks. Ik heb alleen afgeleerd om te vragen hoe ze zich voelt. De eerste 2 keer voelde ze zich namelijk enorm zwanger en dat zegt helemaal niks. Zeker niet als je ook nog dik aan de utro zit. Nog 3 nachtjes geduld!
Ik kwam even spieken. 9 dpo. Idd, als het mijn lijf was geweest... Hahaha Nog even volhouden meid! Zooooooo spannend!
wat zei ik nou? de duimenwinkel had nog veel meer duimen van gekkigheid weet ik gewoon niet hoe ik je nog meer dan heel veel succes kan wensen, dus bij deze !
Aaagh 9 DPO 'alweer'. Brrrr!! Ik duim ook mee!! Ik hoop dat je nog een beetje je nachtjes en dagen door weet te komen. Heb je wat afleiding dit weekend?
Wat knap dat je afgeleerd hebt om niet te vragen hoe ze zich voelt. Gevoelens zijn zo subjectief. Als ze zich zwanger voelt is ze het niet, en als ze zich niet zwanger voelt is ze het wel. Zo'n achtbaan moet je inderdaad maar vermijden. Wist trouwens niet dat ze ook utro-bolletjes moet gebruiken. Is dat altijd zo na een TP of alleen in specifieke gevallen? We duimen weer vol goede moed door! Er zijn echt nog zat duimen verkrijgbaar. Ik had het nog even aan de vakkenvuller bij het duimenrek gevraagd en hij zei dat er morgen een extra lading duimen bij komt. Mooi zo! (was bij Albert Duijm)
Ja! We gaan vanavond bij Parkheuvel eten. Wordt mijn eerste keer in een restaurant met 2 sterren. Ben altijd al erg onder de indruk van 1 ster, dus ben erg benieuwd. En dat soort etentjes zijn altijd een avondvullend programma dus voor ik het weet is het alweer zondag
Oeh, leuk!! Eet smakelijk vanavond dan of o nee, dat mag niet in een sterrenrestaurant he? Ehmz... laat het u bekomen
Hihi, idd. Zoiets Ik moet ook altijd nog nadenken over al die eetregels. Kom uit een heel "gewoon" gezin waar je gewoon met je elleboog op tafel kon zitten en je vlabakje kon leeg likken als het moest. Nu leef ik in een iets andere wereld. Mijn man zegt altijd voor de grap: je kunt het meisje wel uit Schiedam halen, maar Schiedam niet uit het meisje Nou, we gaan het beleven! Fijne avond iedereen <3
Komt jouw man wel uit zo'n 2 sterren restaurant milieu? Hoe hebben jullie elkaar eigenlijk leren kennen??
Ben benieuwd hoe jullie avond was in Parkheuvel! Heb je goed om je heen gegluurd en weet je precies hoe het heurt? Ik heb steeds aan je moeten denken hoe je daar zou zitten... "shit servet op schoot...moet ik hem helemaal uitvouwen? Ehhhh bestek van buiten naar binnen toch? Oké een bordje soep...men schept de lepel van binnen naar buiten of andersom? Oh crap daar komt de ober met wijn...welke van de 28 glazen op tafel is mijn wijnglas???" hihi Hoop dat je een gezellige avond hebt gehad! Nu alweer zondag.
Het was top! LW, bedankt voor je vertrouwen, maar de etiquette lukt tegenwoordig wel hoor. Zal niet mijn soepbord aan mijn mond zetten in zo'n restaurant. En Maartje; mijn man vindt mijn geboortestad dus ook tokkie-gebied, en ook hij denkt dat hij mij "gered" heeft. Ik laat hem maar in die waan 10 dpo. Mijn maag zit chronisch in een knoop nu. Het is zo lastig om positief te zijn als nog nooit iets op dit gebied is goed gegaan de afgelopen 5 jaar. Ik heb mezelf aangeleerd om vooral niet te hopen, want dan is de teleurstelling niet te groot. Maar de ervaring leert dat dat weinig uitmaakt als je droom dan weer instort. Ik las een paar maanden geleden een mooie wijsheid: Iets vooraf bagatelliseren maakt het verdriet niet minder als het niet doorgaat, maar de vreugde wel minder als het wel doorgaat. Daar probeer ik dus steeds maar aan te denken nu. Nog 2 nachtjes!