BB wat ontzettend spannend! Duimen draaien hier superhard voor een heel mooi telefoontje voor jullie morgen!! het is jullie zo gegund!
Ow ik heb gewoon kippenvel als ik je zo lees. ''Morgen om 14:00 uur kom ik op de lijn''... Pfff wát een ontknoping wordt dit. Als we maar niet vastlopen op de site met alle Dolle Duimers! Morgen ben ik vrij, dus zodra het positieve nieuws er is koop ik een fles Jip en Janneke champoepel. Hou je taai BB!
Ik zit te denken... Als de draagmoeder nou gewoon ff morgen op een normaal Nederlands ochtendtijdstip gaat testen... Dan hoeven we me z'n allen minder lang te wachten!! Goed idee of een goed idee?? Och lieve BB... Bibber de bibber... Ik snap zo goed hoe jij nu in de stress zit... Ik hoop voor je dat je een goede nacht maakt en dat er morgen snel duidelijkheid komt!!
Ook ik duim mee hoor . Als ik t iemand gun dan zijn jullie het ! Hoop zo dat t fantastisch nieuws gaat zijn
Ik geloof niet dat er ìets is dat jullie vreugde minder kan maken als er eindelijk goed nieuws komt en jullie draagmoeders over 9 maanden een prachtig kindje aan jullie mag presenteren. Ik duim mee!
🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 Ik voel je spanning door het scherm heen arme schat. Brengt ook weer zóveel herinneringen hier boven, ik weet hoe het voelt. Bij ons was óók onze (wat wij toen dachten) laatste poging raak. Ik denk aan je, duim voor je en visualiseer alvast dat jullie Elsa en Anna over negen maanden naar huis kunnen halen.
Ik werd vanmorgen wakker en echt het eerste wat ik dacht was: oooooo,vandaag is het zo ver en doet de draagmoeder eindelijk die test!! Heel erg veel sterkte bij het wachten. Echt zenuwslopend zeg!
Lieve BettyBarclay en man! Wat een zenuwslopende dag! Mijn duimen hier draaien overuren, en ik hoop dat het voor jullie een fantasische dag gaat worden.. Een hele dikke knuffel vanaf hier!!
Vandaag is het zover! Duimen draaien alweer op volle kracht! En hopelijk vanmiddag een geweldig bericht van jou hier!
Lieve Mr en Mrs Barclay....jullie zullen op zijn van de spanning en de zenuwen. Vanmiddag is er uitsluitsel...erop of eronder. Ik heb twee kaarsjes aangestoken, en twee duimen draaien. Een warme knuffel voor beiden!
Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim! Succes vanmiddag!