Ooow nee BB! Wat spijt me dat voor jullie.. Heb je stukje met tranen in mijn ogen gelezen.. Heel veel sterkte voor jullie beiden!
Lieve Betty, nee!!! Ik ben er stil van en dat gebeurt niet zo snel normaal. Heb gewoon geen woorden omdat die er gewoonweg ook niet voor zijn. Had zo gehoopt voor jullie dat dit de ronde van het goede nieuws zou zijn. Ik wens jullie enorm veel sterkte. Neem je tijd, pas goed op jezelf. Een hele dikke knuffel!
Neeeee 😭 Ook ik zag deze niet aankomen... Godverdorie wat is het soms oneerlijk..... Heel veel sterkte meid... Wat verdrietig dit
Wat vreselijk oneerlijk is de wereld toch. Kan niets anders dan jullie heel veel sterkte toewensen... woorden schieten tekort.
Ach nee ongelooflijk.. Zit hier stilletjes ook te huilen dat het niet zo mocht zijn. Heel veel sterkte! Heb er geen woorden voor...
Pot*ver*domme BB, wat k*u*t, wat oneerlijk, wat onuitsprekelijk erg. Ik wens je onwijs veel sterkte toe!
Wat een ontzettend klote nieuws het was jullie zo ontzettend gegund! Onwijs veel sterkte met dit verdrietige nieuws!
Ik ben sprakeloos.... Ik. geloof. gewoon. niet. wat. ik. lees. Dit kan toch niet waar zijn? Wat een nachtmerrie :x Kl*tezooi, werkelijk waar... Heel heel heel veel sterkte voor jullie samen.
Het zou verboden moeten zijn, dat mensen die zo lang strijden en er alles aan doen, geen kleintje mogen krijgen. Ik heb veel meegelezen en meegeleefd, en vind het echt verschrikkelijk voor jullie.. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven. Hele dikke knuffel!!